Çözüldü NightSync şikayet

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan dedeman
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

dedeman

Banned
Katılım
16 Eyl 2025
Mesajlar
29
Beğeniler
5
Şikayetçi olduğunuz üyenin forumdaki adı: @NightSync
Şikayetçi olduğunuz konu: Dolandırıcılık
Sorunun gerçekleştiği tarih: 15.09.2025
Şikayetçi olduğunuz kişinin forumdaki ilgili konusu: Perm Spoofer / HWID Reset - 100% Kalıcı Çözüm
Şikayetçi olduğunuz konuya ait görseller (varsa): Ticketimi kapattı
Şikayet açıklaması:
Nero ve yanındaki admin olan Nuggerlant’tan 1 gün önce perm spoofer aldım; dekontu duruyor. Spoofer tutmadı. Van152 kullanıyordum, 2-3 kere format attım, bilgisayarıma bağlandı, yeni key attı. Spoofladım ama yine çalışmadı.“Bilemiyorsan iade yap” dedim, “tamam, IBAN at” dedi. 1 gün bekledim, atmadı. Etiket attım, “bir daha etiket atarsan banlanacaksın” dedi. Iademi sorunca, “Neroya atanla * sikiyim” dedi ve ticketi kapattı. Fotoğraf alamadım ama dekont elimde duruyor.Böyle kişiler forumda bulunduğu sürece gelişmez. İadem en kısa sürede yapılsın.
 
elinde kanıt yoksa çözülmeyebilir şikayet konusu
 
Şikayetçi olduğunuz üyenin forumdaki adı: @NightSync
Şikayetçi olduğunuz konu: Dolandırıcılık
Sorunun gerçekleştiği tarih: 15.09.2025
Şikayetçi olduğunuz kişinin forumdaki ilgili konusu: Perm Spoofer / HWID Reset - 100% Kalıcı Çözüm
Şikayetçi olduğunuz konuya ait görseller (varsa): Ticketimi kapattı
Şikayet açıklaması:
Nero ve yanındaki admin olan Nuggerlant’tan 1 gün önce perm spoofer aldım; dekontu duruyor. Spoofer tutmadı. Van152 kullanıyordum, 2-3 kere format attım, bilgisayarıma bağlandı, yeni key attı. Spoofladım ama yine çalışmadı.“Bilemiyorsan iade yap” dedim, “tamam, IBAN at” dedi. 1 gün bekledim, atmadı. Etiket attım, “bir daha etiket atarsan banlanacaksın” dedi. Iademi sorunca, “Neroya atanla * sikiyim” dedi ve ticketi kapattı. Fotoğraf alamadım ama dekont elimde duruyor.Böyle kişiler forumda bulunduğu sürece gelişmez. İadem en kısa sürede yapılsın.
Ticket botları transcript kullanıyorlar ticket botu ile olan dm bulursan orada vardır oradan ss alabilirsin
 
konuya şikayetinize dair kanıt ekleyin.
 
Şikayetçi olduğunuz üyenin forumdaki adı: @NightSync
Şikayetçi olduğunuz konu: Dolandırıcılık
Sorunun gerçekleştiği tarih: 15.09.2025
Şikayetçi olduğunuz kişinin forumdaki ilgili konusu: Perm Spoofer / HWID Reset - 100% Kalıcı Çözüm
Şikayetçi olduğunuz konuya ait görseller (varsa): Ticketimi kapattı
Şikayet açıklaması:
Nero ve yanındaki admin olan Nuggerlant’tan 1 gün önce perm spoofer aldım; dekontu duruyor. Spoofer tutmadı. Van152 kullanıyordum, 2-3 kere format attım, bilgisayarıma bağlandı, yeni key attı. Spoofladım ama yine çalışmadı.“Bilemiyorsan iade yap” dedim, “tamam, IBAN at” dedi. 1 gün bekledim, atmadı. Etiket attım, “bir daha etiket atarsan banlanacaksın” dedi. Iademi sorunca, “Neroya atanla * sikiyim” dedi ve ticketi kapattı. Fotoğraf alamadım ama dekont elimde duruyor.Böyle kişiler forumda bulunduğu sürece gelişmez. İadem en kısa sürede yapılsın.
iade yapılmaz bence geçmiş olsun şuan pipe methodu var istersen onu kulan
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt