Nerde ADALET ?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan awp
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

awp

Master Üye
Katılım
6 Ocak 2025
Mesajlar
1,000
Beğeniler
278
Yaş
95
İletişim
2 gün önce açılmış şikayet konusunda şikayet edilen kişi hakkında yaşadığım diyaloğu aktarıp şikayeti açan arkadaşa geçmiş olsun diledim ve spam yorum olarak 1 gün ban yedim o konuya yorum yapan diğer kişilerde ban yedi eyvallah kural kuraldır saygımız sonsuz ama linkteki şikayet konusunda yazan kişiler neden ban yemiyor benim ban yediğim konuda herkes ban yemişti ve bazı kişiler konuya yorum kasmak için yorum yapıyor ama tık yok böyle olmaz herkes aynı şekilde cezalandırılmalı ve aynı şekilde muamele görmeli iyi akşamlar.

 
şu başlığı görünce neden aklıma devlet bahçeli geldi benim :D
 
2 gün önce açılmış şikayet konusunda şikayet edilen kişi hakkında yaşadığım diyaloğu aktarıp şikayeti açan arkadaşa geçmiş olsun diledim ve spam yorum olarak 1 gün ban yedim o konuya yorum yapan diğer kişilerde ban yedi eyvallah kural kuraldır saygımız sonsuz ama linkteki şikayet konusunda yazan kişiler neden ban yemiyor benim ban yediğim konuda herkes ban yemişti ve bazı kişiler konuya yorum kasmak için yorum yapıyor ama tık yok böyle olmaz herkes aynı şekilde cezalandırılmalı ve aynı şekilde muamele görmeli iyi akşamlar.

geçmiş olsun demek yorum kasmaya girdiği için ban sebebi
 
geçmiş olsun, yanına cevap da yazmıs arkadasım.
 
geçmiş olsun demek yorum kasmaya girdiği için ban sebebi
okuduğunu anlamıyor musun dostum ban yediğim için laf etmiyorum ve o konuya bakınca senin orada boş yorum kastığın apaçık belli :D
 
geçmiş olsun, yanına cevap da yazmıs arkadasım.
cheatglobal dicordunda ticket acabilir veya forumdada açabilir ordaki adminler daha ayrıntılı yardımcı olıcagını düşünüyorum
 
Son düzenleme:
okuduğunu anlamıyor musun dostum ban yediğim için laf etmiyorum ve o konuya bakınca senin orada boş yorum kastığın apaçık belli :D
reportlaya bilirsin haklıysan ban yerim zaten noktaka koymadığın ve düzgün bir sekilde anlatmadıgın için anlamadım

okuduğunu anlamıyor musun dostum ban yediğim için laf etmiyorum ve o konuya bakınca senin orada boş yorum kastığın apaçık belli :D
şikayeti açan arkadaşa geçmiş olsun diledim ve spam yorum olarak 1 gün ban
hmm yok 7 kere okudum hala anlamıyorum discord versene sesli anlat birde belki o zaman anlarım jahdsaşjlkghdlask
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt