awp
Master Üye
- Katılım
- 6 Ocak 2025
- Mesajlar
- 1,000
- Beğeniler
- 278
- Yaş
- 95
- İletişim

2 gün önce açılmış şikayet konusunda şikayet edilen kişi hakkında yaşadığım diyaloğu aktarıp şikayeti açan arkadaşa geçmiş olsun diledim ve spam yorum olarak 1 gün ban yedim o konuya yorum yapan diğer kişilerde ban yedi eyvallah kural kuraldır saygımız sonsuz ama linkteki şikayet konusunda yazan kişiler neden ban yemiyor benim ban yediğim konuda herkes ban yemişti ve bazı kişiler konuya yorum kasmak için yorum yapıyor ama tık yok böyle olmaz herkes aynı şekilde cezalandırılmalı ve aynı şekilde muamele görmeli iyi akşamlar.