oynamışlığım var cheatengineden hile yapiyim dedim ban yemiştim sonra bildiğim birşey varsa söylebilirimbeyler şuanda pcde nba 2k23 oynayan varmı bir kaç soru sorucamda
hocam şuan 2k24 çıktı ya hala 23de parkda aktif oynayan varmı diye sorucaktım. ama şuanda oynamıyorsun galiba.oynamışlığım var cheatengineden hile yapiyim dedim ban yemiştim sonra bildiğim birşey varsa söylebilirim
2k23de açarsan 2k23de ban yersin ben 22 21de hepsinde açtım onlarda tek tek yedim açtığın oyunda yiyorsun banıhocam şuan 2k24 çıktı ya hala 23de parkda aktif oynayan varmı diye sorucaktım. ama şuanda oynamıyorsun galiba.
birde ben steamde arkadaşın ailedeyim. bende 2k23 var onda 2k24 var. ben 2k23de hile açarsam onda olan 2k24de banlanırmı?
aktif olarak oynamıyorum daha önce bende oynamıştım hileyide abartmadan yaparsan ban yemezsin ben yemedim fazla kaptırma kendini yeterlihocam şuan 2k24 çıktı ya hala 23de parkda aktif oynayan varmı diye sorucaktım. ama şuanda oynamıyorsun galiba.
birde ben steamde arkadaşın ailedeyim. bende 2k23 var onda 2k24 var. ben 2k23de hile açarsam onda olan 2k24de banlanırmı?
kanka ben 22de baya abartıyordum nerdeyse her ayar açık slender felan yapıyodum ban konusunda sıkıntı yokda. olduki çok düşük ihtimal ban yedim onu merak ettim çok teşekkür ederim.aktif olarak oynamıyorum daha önce bende oynamıştım hileyide abartmadan yaparsan ban yemezsin ben yemedim fazla kaptırma kendini yeterli
nba hilesini nerden buldun parayla falanmı çünkü ben maksimum ya wemod kullanıyordum parkta kullanılmıyordu zaten bide cheatengine kullanıyordum para kasmak içinkanka ben 22de baya abartıyordum nerdeyse her ayar açık slender felan yapıyodum ban konusunda sıkıntı yokda. olduki çok düşük ihtimal ban yedim onu merak ettim çok teşekkür ederim.
birde şuan oynayan aktif varmıdır diye merak ediyom
şuanda 2k24 çıktığı için 23ü bedava veriyorlar istersen atıyım ama 23 içinnba hilesini nerden buldun parayla falanmı çünkü ben maksimum ya wemod kullanıyordum parkta kullanılmıyordu zaten bide cheatengine kullanıyordum para kasmak için
reis güzel olur ama 23den ban yedim bi ticket attım açılırmı diye açılmazsada indirime düşerse alırım heralde link falan varsa olabilirşuanda 2k24 çıktığı için 23ü bedava veriyorlar istersen atıyım ama 23 için