NASIL?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
güzel olmus emegıne saglık dark house deep housede gelırmı AXIUS tarzı
 
sen mi söyledin bunu oha lan çok güzel sesin var lan koluma imza atsana oha lan vay anasını lan bts ten bile daha iyi vay amq denuvoglobal görse amuda kalkıp alkışlar oha lan bu tam bir hwid spoofer baba pro şarkısı gibi olmuş dostum
 
sen mi söyledin bunu oha lan çok güzel sesin var lan koluma imza atsana oha lan vay anasını lan bts ten bile daha iyi vay amq denuvoglobal görse amuda kalkıp alkışlar oha lan bu tam bir hwid spoofer baba pro şarkısı gibi olmuş dostum
eyw eywwwwwwwww
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt