mta opp engine hk

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Visa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Visa

hard
Prime Üye
Katılım
22 Ara 2024
Mesajlar
5,978
Beğeniler
1,703
İletişim
arkadaşlar bir tane loaderde keyi aktifleştirdim fakat failed to open dll 2 hattası aldığım için başka bunun reselleri ve loaderi olan dc leri atarmısınız oppressor hilesi için, atarsanız iyi olur
 
arkadaşlar bir tane loaderde keyi aktifleştirdim fakat failed to open dll 2 hattası aldığım için başka bunun reselleri ve loaderi olan dc leri atarmısınız oppressor hilesi için, atarsanız iyi olur
Kankacım gerekli dosyalar indirmen gerek onları kurmadan çalışmaz loaderi aldığım adamdan iste verir sana
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt