evimde bulunuyor o da güzel üzmez aklında bulunsundareu zorda vxe r1 alabilirim belki
açılmamış kutu birde
genelde öyle indirimde cok ucuza alıyorlar sadece kontrol ediyorlardareu zorda vxe r1 alabilirim belki
açılmamış kutu birde
zamaninda en cok istedigim mouseydi artik asla o parayı vermmeglorious model o
ajazz ile vxer1 arasindayimgenelde öyle indirimde cok ucuza alıyorlar sadece kontrol ediyorlar
karar senin kardeşim ben sana mis gibi 3 tane ürün önedim pişman olmazsın umarımzamaninda en cok istedigim mouseydi artik asla o parayı vermme
ajazz ile vxer1 arasindayim
görüntüsünü çok beğenmedim vxe r1 ajazz videolarını izledim ajazzda skatez durumu sıkıntılıymıs birde ağırlık sadece son taraftaymışek olarakLinkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektediralabilirsin 2 adet baya fiyatı düşmüş şu an + stokta var
@oQeF bu mause kullanıyor ve gayet memnun
Nasıl kullanıldıgına baglı alınır genel olarak güzel vxe r1 diğer pc de var arada oynarım fps oyunları o pc de o fareyle sıkıntısını görmedimgörüntüsünü çok beğenmedim vxe r1 ajazz videolarını izledim ajazzda skatez durumu sıkıntılıymıs birde ağırlık sadece son taraftaymış
sahibinden de vxe r1 pro 2 3 ay kullanılmış 780 TL alınır mı @eac
pro ile çok farki varmi skatez falan gönderiyorlarmıs birde wireles kullanim icin bi aparat varmışNasıl kullanıldıgına baglı alınır genel olarak güzel vxe r1 diğer pc de var arada oynarım fps oyunları o pc de o fareyle sıkıntısını görmedim
pro ile çok farki varmi skatez falan gönderiyorlarmıs birde wireles kullanim icin bi aparat varmış