efekannozer
Yeni Üye
- Katılım
- 8 May 2024
- Mesajlar
- 18
- Beğeniler
- 0
neden kardesim logitech de kullandım 3 yıl o daha iyiydi ama merak ettimcogu kişi razer önermiş ama razerin her modelini kullanan birisi olarak uzak dur derim logitec serileri cok iyi
Öncelikle iyi forumlar 4.5k bütçe ile alabileceğim en iyi mouse u arıyorum
Kablosuz Tavsiyelerinizi bekliyorum
Not:konuyu yanliş yere açtiysam kusura bakmayın
+Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedirŞuanda F1 Pro Max Modelini Kullanıyorum Yaklaşık 3-4 Ay Oldu Alalı Herhangi Bir Sorun Yaşamadım Üstelik 4000Hertz Alıcısıda Mevcut Şarzını Yaklaşık 15 dakika içinde 0-100 Yapıyor Önerebileceğim F/P Ürünüdür