Mouse öneri

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Myth9987
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Myth9987

Diamond Üye
Katılım
3 Haz 2023
Mesajlar
745
Beğeniler
69
Arkadaşlar selamünaleyküm yeni bir mouse almak istiyorum şu anda Logitech g502 hero kullanıyorum ve hassasiyet olarak benim için iyi değil mousemde sorunlu olabilir bilmiyorum başka mouse padde hiç donmuyordu yeni en son steel series qck mouse pad aldım ufak droplar giriyor her neyse bıktım bu mouse padde en iyi performansı alabileceğim çok iyi kusursuz 360 dönebilecek mouse varmıdır ?
 
X3 Pro öneririm 2 aydır kullanıyorum gayet memnunum şarjlı ve ekstra hafif 50 gram civarı
 
scyrox v6 veya v8 hatırladığım kadarıyla v6 avuç içi v8 ise claw tutuş şekline sahip tek farkları tutuş şekilleri kendim vxe r1 pro max kullanıyorum ancak aldıktan sonra ufak bir pişman oldum çünkü daha iyi seçeneklerde vardı paw 3395 ile paw 3950 arasında pek fark olmadığını anlayınca pek takmadım demek istediğim iyi araştır iyi bir mouse al aldığın fiyata değsin
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt