mouse hk.

aimerbrom12346

Gold Üye
Katılım
1 Tem 2025
Mesajlar
421
Beğeniler
105
mouse skatezlerim eridi valorant falan oynarken aşırı takılıyor sensör falanmı algılamıyor emin değilim g203 yardım edebilicek varmı para vermekte istemiyorum

sag sola donerken bı anda takılıyor genelde 0.23 800 dpi
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Skatezler eridiği için sensör takılması normal, yüzeyden uzaklaşınca algılamaz. Geçici olarak elektrik bandı gibi bir şey yapıştırabilirsin, ama en iyisi yeni skatez almak.
 
mouse skatezlerim eridi valorant falan oynarken aşırı takılıyor sensör falanmı algılamıyor emin değilim g203 yardım edebilicek varmı para vermekte istemiyorum

sag sola donerken bı anda takılıyor genelde 0.23 800 dpi
skatezler eskimiş falan mouse takılıyor olabilir sensör bulanık olmuş ya da altı pis temizle bi altına bant falan koy dene yoksa yenilemen lazım bide mousepad temiz mi ona bakabilirsin
 
mouse skatezlerim eridi valorant falan oynarken aşırı takılıyor sensör falanmı algılamıyor emin değilim g203 yardım edebilicek varmı para vermekte istemiyorum

sag sola donerken bı anda takılıyor genelde 0.23 800 dpi
ips ve g degeriu dusuk oldugundadndir
 
buradan skatez alın hocam neden eridiği halde zorluyorsunuz
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt