Massacresd
Master Üye
- Katılım
- 1 Haz 2022
- Mesajlar
- 1,453
- Beğeniler
- 395
- İletişim

Hangisi daha iyi
O zaman moonware dt mi3 ay astronomy kullandım oyuna ara verdim geri geldiğimde astronomy detect oldu diye moonware aldım 5 oyun oynadım hwid yedim
Dt olup olmadığını bilmiyorum 5 maç sonra ban yedim dcden yazdım cevap vermedi bende çıktım dcsindenO zaman moonware dt mi
@Lem İşte bende bundan korkuyorum 5 maç sonra ban falan...Dt olup olmadığını bilmiyorum 5 maç sonra ban yedim dcden yazdım cevap vermedi bende çıktım dcsinden
Bundan niye benim haberim yok3 ay astronomy kullandım oyuna ara verdim geri geldiğimde astronomy detect oldu diye moonware aldım 5 oyun oynadım hwid yedim
Kardeşim ben bu piyasada yeniyim çok bilgim yok o nedenle sordum kusura bakma :/Alma dostum o zaman seni zorlayan yok, gidip ninjaware alıp paşalar gibi titreye titreye banını yiyebilirsin, 120 den fazla müşterim var aktif
gel ekran açim abicim günde 50 maç atiom ban man yok@Lem İşte bende bundan korkuyorum 5 maç sonra ban falan...
Discordun varsa atta biraz izliyim kankam merak ediyorum yanlış anlamayın ben duyduğuma değil gördüğüme inanırımgel ekran açim abicim günde 50 maç atiom ban man yok
Kardeşim sakin ol niye bukadar kızdın relax karalamaya çalışıyor demen yeterli çok mal var ama bu kadar sinirli olma be knkTanımadığım belki müşterim bile olmayan adama inanarak moonware dt mi o zaman diyorsun, detect kardeşim alma sakın. Bu tarz konular açarak Moonwareyi karalamaya çalışan işi gücü olmayan veletlere yer veriyorsunuz. Almıyorsun geçiyorsun basit ninjaware al