Moon olayı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan AECHIS
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

AECHIS

Master Üye
Katılım
11 May 2022
Mesajlar
1,756
Beğeniler
489
Selam, bugün moon olayı hakkında bir konu açtım. Belirtmek isterim ki, Moonware hilesinin uzun süreli bir kullanıcısıyım. Öncelikle "Moonware sc4mmer mı?" hakkında konuşmak istiyorum. "Moonware sc4mmer" diyen kişiler rage oynayıp ban yiyip, kendilerine yediremeyen kişilerden ibaret. Her gün 5 moon giriyoruz, şu ana kadar maç esnasında kimse yasaklanmadı. Rat olayı hakkında pek bir bilgim yok. Ama sırf birilerine rat atmak için bu kadar kaliteli çalışan ve ucuz bir hile yapmak için uğraşacaklarını sanmıyorum :D Müşteri mağduriyeti konusuna gelirsek, arkadaş RAT yediği için mağdur olduğunu, Moonware'in sc4mmer olduğunu olduğunu söyledi. Sizce de çok saçma değil mi? Düşünceleriniz nelerdir?
 
Son düzenleme:
Selam, bugün moon olayı hakkında bir konu açtım. Belirtmek isterim ki, Moonware hilesinin uzun süreli bir kullanıcısıyım. Öncelikle "Moonware sc4mmer mı?" hakkında konuşmak istiyorum. "Moonware sc4mmer" diyen kişiler rage oynayıp ban yiyip, kendilerine yediremeyen kişilerden ibaret. Her gün 5 moon giriyoruz, şu ana kadar maç esnasında kimse yasaklanmadı. Rat olayı hakkında pek bir bilgim yok. Ama sırf birilerine rat atmak için bu kadar kaliteli çalışan ve ucuz bir hile yapmak için uğraşacaklarını sanmıyorum :D Müşteri mağduriyeti konusuna gelirsek, arkadaş ban yediği için mağdur olduğunu, Moonware'in sc4mmer olduğunu olduğunu söyledi. Sizce de çok saçma değil mi? Hiçbir hile %100 ban yememe garantisi veremez. Düşünceleriniz nelerdir?
bu rat olayı awayın üstünede atılmıştı ama biraz faklı yönden jar dosyası ile rat atıldığını ilk defa duydum tamamen saçmalık adamın müşterisi çok böyle birşey yapmaz ratı kullanan insanlar genelde parayı hedefler ve benim immoda 4-5 hesabım bulunuyor niye hiçbiri çalınmadı :D ebn yine yan sistemle oynuyor asıl sistemde iş dosyalarım bulunduğu için fazlariske atmıyorum ama olcayım yapmaz biraz tanısanız anlarsınız.
 
Selam, bugün moon olayı hakkında bir konu açtım. Belirtmek isterim ki, Moonware hilesinin uzun süreli bir kullanıcısıyım. Öncelikle "Moonware sc4mmer mı?" hakkında konuşmak istiyorum. "Moonware sc4mmer" diyen kişiler rage oynayıp ban yiyip, kendilerine yediremeyen kişilerden ibaret. Her gün 5 moon giriyoruz, şu ana kadar maç esnasında kimse yasaklanmadı. Rat olayı hakkında pek bir bilgim yok. Ama sırf birilerine rat atmak için bu kadar kaliteli çalışan ve ucuz bir hile yapmak için uğraşacaklarını sanmıyorum :D Müşteri mağduriyeti konusuna gelirsek, arkadaş ban yediği için mağdur olduğunu, Moonware'in sc4mmer olduğunu olduğunu söyledi. Sizce de çok saçma değil mi? Hiçbir hile %100 ban yememe garantisi veremez. Düşünceleriniz nelerdir?
içerisinde rat olmaz diye düşünüyorum çünkü forumda virüslü bir şey paylaşmak yasak adminler tarafından direk ban yerdi. Seninde dediğin gibi bazı insanlar tüm özellikleri full açıyor base tarıyor ondan sonrada ban yedim dolandırıcılar felan
 
olay benim kendi discordlarında gördüğüm kadarıyla şu şekilde tabi biraz yanlışlar olabilir. Bu arkadaşlara benim anladığım kadarıyla programlarında virüs var diyip source kodlarını incelemek istemişler ve olcy da buna izin vermek istemeyince forumdan banlamışlar yani ben bunu olcy'a discorddan da belirttim beni pek ilgilendirmez ama dreamfancy benim tanıdığım kadarıyla çok güvenilir biridir benden böyle birşey talep etse ve hilem olsa hiç sorgusuz source codumu atarım burda olcy'ın source codunu gerçekten atmamasının veya göstermemesinin sebebini bilmiyorum içinde virüs olabilir veya gerçektende hilesinin sourcesini göstermek istememesi olabilir saygı duyarım ama tekrardan belirteyim dreamfancy benim gözümde güvenilir biridir sourcenizi ona göstermeniz veya yollamanız bir sıkıntı çıkarmaz gibi
 
Selam, bugün moon olayı hakkında bir konu açtım. Belirtmek isterim ki, Moonware hilesinin uzun süreli bir kullanıcısıyım. Öncelikle "Moonware sc4mmer mı?" hakkında konuşmak istiyorum. "Moonware sc4mmer" diyen kişiler rage oynayıp ban yiyip, kendilerine yediremeyen kişilerden ibaret. Her gün 5 moon giriyoruz, şu ana kadar maç esnasında kimse yasaklanmadı. Rat olayı hakkında pek bir bilgim yok. Ama sırf birilerine rat atmak için bu kadar kaliteli çalışan ve ucuz bir hile yapmak için uğraşacaklarını sanmıyorum :D Müşteri mağduriyeti konusuna gelirsek, arkadaş ban yediği için mağdur olduğunu, Moonware'in sc4mmer olduğunu olduğunu söyledi. Sizce de çok saçma değil mi? Hiçbir hile %100 ban yememe garantisi veremez. Düşünceleriniz nelerdir?
Ayrıca daha host-shield'in adını bilmeyen birinin moonware kullanıp "mağdur olması" (ban yemesi) gayet normal benim düşüncem.
image.png
 
olay benim kendi discordlarında gördüğüm kadarıyla şu şekilde tabi biraz yanlışlar olabilir. Bu arkadaşlara benim anladığım kadarıyla programlarında virüs var diyip source kodlarını incelemek istemişler ve olcy da buna izin vermek istemeyince forumdan banlamışlar yani ben bunu olcy'a discorddan da belirttim beni pek ilgilendirmez ama dreamfancy benim tanıdığım kadarıyla çok güvenilir biridir benden böyle birşey talep etse ve hilem olsa hiç sorgusuz source codumu atarım burda olcy'ın source codunu gerçekten atmamasının veya göstermemesinin sebebini bilmiyorum içinde virüs olabilir veya gerçektende hilesinin sourcesini göstermek istememesi olabilir saygı duyarım ama tekrardan belirteyim dreamfancy benim gözümde güvenilir biridir sourcenizi ona göstermeniz veya yollamanız bir sıkıntı çıkarmaz gibi
source isetmeleri gerçekten saçma bence gösteriyorlar any deskten ama kodu istiyorlar yani ben olsam bende vermem okadar emek var okadar çalışma var güvenirmisin sen olsan benim bu adama güvenebilmem için bir sebep olması gerek dersin ama yok ben olsam bende vermem olcaygil haklı benide banlarlarsa banlasınlar cidden tadı kaçtı forumun yanlış anlaşılmazsa hilecimikrofonmuydu neydi adam kaç kere banlandı kaç kere geri alındı adamla bildiğin oyun oynuyorlar zamanında awayada aynısı dendi awaydamı sourcu attı gerçekten saçmalık
 
source isetmeleri gerçekten saçma bence gösteriyorlar any deskten ama kodu istiyorlar yani ben olsam bende vermem okadar emek var okadar çalışma var güvenirmisin sen olsan benim bu adama güvenebilmem için bir sebep olması gerek dersin ama yok ben olsam bende vermem olcaygil haklı benide banlarlarsa banlasınlar cidden tadı kaçtı forumun yanlış anlaşılmazsa hilecimikrofonmuydu neydi adam kaç kere banlandı kaç kere geri alındı adamla bildiğin oyun oynuyorlar zamanında awayada aynısı dendi awaydamı sourcu attı gerçekten saçmalık
yani doğru diyorsun dediğin gibi bir sebebinin olması lazım güvenmen için benim güvenilir deme sebebim dreamfancy ile bir muhabbetimizin olması ve gerçekten o güveni vermesi dediğim gibi bu tarz bir olay benim başıma gelse hiç sorun çıkartmadan gösterirdim birde ben direk source u istiyor sandım anydeskten gösterilecekmiş pek bir sıkıntı çıkmaz diye düşünüyorum ben ama gerçekten dediğim gibi olcay'ın paylaşmayı istememesinin sebebi için rat olmasıda olabilir ama illaki vardırda demiyorum yanlış anlaşılma olmasın
 
Ya madem temizdi kaynak kodları, neden göstermek yerine 40 takla atıp durmuş?
Koskoca dreamfancy istese yazamayacak mı o colorbotu?
++ Ayrıca yazışmalardan anladığım kadarıyla dreamfancy kaynak kodu istememiş ki, açın anydesk atın demiş. Sizin kodunuzu çalacak değil adam.
Ayrıca bu forumu kötülemişler. Bu forum olmasa 1 kişiye bile satış yapamayacaklardı , bütün üyeleri buradan gitti burası ile tanındılar.
Yediği kaba sıçma terimi buradan geliyor sanırım.
 
Ya madem temizdi kaynak kodları, neden göstermek yerine 40 takla atıp durmuş?
Koskoca dreamfancy istese yazamayacak mı o colorbotu?
++ Ayrıca yazışmalardan anladığım kadarıyla dreamfancy kaynak kodu istememiş ki, açın anydesk atın demiş. Sizin kodunuzu çalacak değil adam.
Ayrıca bu forumu kötülemişler. Bu forum olmasa 1 kişiye bile satış yapamayacaklardı , bütün üyeleri buradan gitti burası ile tanındılar.
Yediği kaba sıçma terimi buradan geliyor sanırım.
tam olarak anlatmak istediğim olay buydu ben anlatamadım galiba, sen çok iyi anlatmışsın :incredible:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt