AECHIS
Master Üye
- Katılım
- 11 May 2022
- Mesajlar
- 1,756
- Beğeniler
- 489
Selam, bugün moon olayı hakkında bir konu açtım. Belirtmek isterim ki, Moonware hilesinin uzun süreli bir kullanıcısıyım. Öncelikle "Moonware sc4mmer mı?" hakkında konuşmak istiyorum. "Moonware sc4mmer" diyen kişiler rage oynayıp ban yiyip, kendilerine yediremeyen kişilerden ibaret. Her gün 5 moon giriyoruz, şu ana kadar maç esnasında kimse yasaklanmadı. Rat olayı hakkında pek bir bilgim yok. Ama sırf birilerine rat atmak için bu kadar kaliteli çalışan ve ucuz bir hile yapmak için uğraşacaklarını sanmıyorum
Müşteri mağduriyeti konusuna gelirsek, arkadaş RAT yediği için mağdur olduğunu, Moonware'in sc4mmer olduğunu olduğunu söyledi. Sizce de çok saçma değil mi? Düşünceleriniz nelerdir?
Son düzenleme:
