daha iyisi var daha ucuzaLinkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedirbu monitör iyi mi
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedirbu monitör iyi mi
31 yorumunu kastın hadi görüşmek üzere47k monitore vericek paran olmadıgını biliyoruz gidiyosun bilgisayarcıya 5k veriyosun monitörünü alıyorsun
yorum kasmayalım47k monitore vericek paran olmadıgını biliyoruz gidiyosun bilgisayarcıya 5k veriyosun monitörünü alıyorsun
inceliyim hocam teşekkürlerLinkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedirAma Sadece Mağazalarda Kalmış Öyle Yazıyor Suanda
İstanbulda İsen Tehşir Olanı Al Benceinceliyim hocam teşekkürler
bilader ne yorum kasıcam 47k lık monitör atıyorsun bunu alamayacak gücün yok herkes biliyo flex kasmanın bi anlamı yokyorum kasmayalım
inceliyim hocam teşekkürler
sistem diziyorum bunu almak istiyorum monitör olarakbu ne amk bu paraya sistem dizersin
tamamdır kasıyoruz fleximizibilader ne yorum kasıcam 47k lık monitör atıyorsun bunu alamayacak gücün yok herkes biliyo flex kasmanın bi anlamı yok
240 hz ne kral 500 hz fln alırsın 30 kyaLinkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedirbu monitör iyi mi