- Katılım
- 17 Eyl 2023
- Mesajlar
- 1,697
- Beğeniler
- 291
- İletişim




4.5k bütçem var 165-180hz monitör gerekiyor öneri lazim
allahın zigotu seni 2 gram bilgin olsa o monitörün alınmayacagını bilirsin aynı fiyata daha iyileri var4 liraya monitor aliyo bide dislike atiyo kafana vuracam git bitpazarina
o msi monitör benimde hoşuma gitti iyi diyorsanız onu alacagimhocam model bu VG249Q1R ama ben size msi monitörü öneririm o bundan bir tık daha iyidir performans anlamında
ne biliym la 4 liraya monitor olduguınu yeni gordum sen soruncaallahın zigotu seni 2 gram bilgin olsa o monitörün alınmayacagını bilirsin aynı fiyata daha iyileri var
msi da iyidir samsung da iyidir monitör de hocam pişman olmazsınız önerdiklerimden hangisinin kasa modelini beğendiyseniz onu tercih edip alın lütfeno msi monitör benimde hoşuma gitti iyi diyorsanız onu alacagim
bu benimde hoşuma gitti kullanan varmıdır acaba forumdaLinkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir