monitör önerisi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Deusxd
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
söylediğin bütçeye göre zaten en donanımlı alabileceğin monitörü öneriyorum sana 6-7k ya bu ülkede ancak bu şekilde alışveriş yapabilirsin o bütçeni artırmadıktan sonra bir şey satın alamazsın hocam kusura bakma
setup fotoğraf atma şansın varmıdır acaba
 
2. ekranım kavisli kötü durur diye düşünüyorum
kavis size bir artı katmayacak ki bence düz ekran alın kullanıın neden kötü dursun main monitör düz olur 2. olanı ise kavisli olsun hayır yani her 2si de kavisli olacak diye bir kural yok hocam içiniz rahat olsun atla deve değil sonuçta
 
kavis size bir artı katmayacak ki bence düz ekran alın kullanıın neden kötü dursun main monitör düz olur 2. olanı ise kavisli olsun hayır yani her 2si de kavisli olacak diye bir kural yok hocam içiniz rahat olsun atla deve değil sonuçta
hocam bunu kafama göre hareket ettirmek icin kollar varya takılıyor ondan alsam takılırmı
 
hocam bunu kafama göre hareket ettirmek icin kollar varya takılıyor ondan alsam takılırmı
olabilir hocam ben 2. ekran olarak kullandığım için bir şey diyemiyorum 540hz olarak kullandığım kendisi her yöne dönüyor top gibi bir mekanizma yapmışlar sorun yaşamadım bu paraya bu monitörü kaçırmayın bence alabileceğiniz en f/p yönünde bir ürün kendisi
 
merhaba arkadaşlar elimde biraz para var 6 7 k arası şuan asusun 165hz monitöri var bunu 2. monitör yapmayı düşünüyorum bana main monitör önerirsimisin bu fiyat bandında hz daha yüksek birde kavisli istiyorum önerileriniz nelerdir yeri geliyor oyun oynuyorum yeri geliyor video izliyorum kullanım amacım budur yani

 
merhaba arkadaşlar elimde biraz para var 6 7 k arası şuan asusun 165hz monitöri var bunu 2. monitör yapmayı düşünüyorum bana main monitör önerirsimisin bu fiyat bandında hz daha yüksek birde kavisli istiyorum önerileriniz nelerdir yeri geliyor oyun oynuyorum yeri geliyor video izliyorum kullanım amacım budur yani
Tavsiye degil ama pazarama da uygun fiyata MSİ monitörler vardi
 
main içinse min 240 hz bak ben 165ten 200 hz geçmek gibi bi hata yaptım geçmişken min 240hz tut kankam
 
asustan alacağın 6-7k bandındaki bütün monitörler va panele sahip ve pişman eder
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt