Monitör önerisi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan hiraeth
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

hiraeth

Platinum Üye
Katılım
6 Ocak 2020
Mesajlar
217
Beğeniler
18
Yaş
24
valorant cs gibi fps oyunları oynuyorum 400 500 fps alıyorum ekran kartım 4060 ti valo oynarken bu monitörle takılıyor gibi geliyo peek alırken 7-8k bütçem var ne önerirsiniz?


şu an kullandığım :
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
valorant cs gibi fps oyunları oynuyorum 400 500 fps alıyorum ekran kartım 4060 ti valo oynarken bu monitörle takılıyor gibi geliyo peek alırken 7-8k bütçem var ne önerirsiniz?


şu an kullandığım :
165hz alırım dersen Lenovo R25-I30
 
aynı monitör bendede var 2 tane monitörün varsa renkleri bir tık değişik gelebilir onun dısında güzel monitör
 
aynı monitör bendede var 2 tane monitörün varsa renkleri bir tık değişik gelebilir onun dısında güzel monitör
bende bunu önerdim fiyatı 1k artarsa güzel bir monitor artmazsa attıgımı alsın.
konudaki bilgisiz insanlar sinir etti yahu
 
  • Love
Tepkiler: INI

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt