w4gh
Diamond Üye
- Katılım
- 28 Şub 2023
- Mesajlar
- 808
- Beğeniler
- 159
Discord'da gezerken birinden gördüm; emülatöre CMD ile Windows üzerinden inject ediliyormuş, ban riski yokmuş. "2-3 aydır ban yemeden kullanıyoruz" bla bla bir şeyler dedi. Var mı böyle bir şey? Bilen varsa yardımcı olursa sevinirim. Emülatörde oynuyorum ama oyun için safe bi menü maalesef bulamıyorum.