çok mutluyum yıkılası mitamers bizim için tek gerçek divinepenthe reseller olmuş saturnda yada direk spooferi kendisininmiş gibi takılıo serverleri kapatmış DXADMASKLDAMD supportunda kufur ediyorlar pentheye
geçen devleri private emu ya rat koydu penthe de onla beraber gitti herhaldepenthe reseller olmuş saturnda yada direk spooferi kendisininmiş gibi takılıo serverleri kapatmış DXADMASKLDAMD supportunda kufur ediyorlar pentheye
divine emu nasıl yaçok mutluyum yıkılası mitamers bizim için tek gerçek divine
iyi ama privete iyi digeri 102 yiyon vc basamıyon azranın bp den farkı yokdivine emu nasıl ya
başka bildiğin güzel emu varmı mita nın private olmayanını denedim 102 çok nadir atıyordu baya iyidiiyi ama privete iyi digeri 102 yiyon vc basamıyon azranın bp den farkı yok
ben emu degil external yada internel kullanırım bide bişe sorcam sen biliyondur bu delay yedim format atsam gider mi not perm spoffer bios bile atsan gitmiyorbaşka bildiğin güzel emu varmı mita nın private olmayanını denedim 102 çok nadir atıyordu baya iyidi
formatla çözülmez spoof + bios up/down yapcan öyle olurben emu degil external yada internel kullanırım bide bişe sorcam sen biliyondur bu delay yedim format atsam gider mi not perm spoffer bios bile atsan gitmiyor