gui demiş ortada hile yokkillauro gibi hilenin gameplay testi yokmu + olarak güzele benziyor e.s
Sadece Gui Yaptım Client Düşünmüyorumoyun tam ekrandayken çalışacak mı bu anladığım external gui yapmışsın ama minecrafta opengl gui lazım
Gerisini Siz Doldurun HocamNe bu simdi sadece guimi paylasın nerde adalet
Kim ugrascak onla valla zorya hazır önümüze ekmek konsun biz yemeye devam edelim ugrasmaya gerek yokGerisini Siz Doldurun Hocam