Microsoft .NET framework hatası

iDisguised

Platinum Üye
Katılım
28 Ara 2024
Mesajlar
226
Beğeniler
46
buraya fotoğraf yükleyemedim o yüzden link bırakıyorum
 
"RCIObitAPI, Version=0.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null dosyasını veya bütünleştirilmiş kodunu ya da bağımlılıklarından birini yükleyemedi. Geçersiz biçimdeki bir program yüklenmek istendi."



💥 Hatanın Sebebi:​


Bu hata, .NET Framework ile çalışan bir uygulamanın bir DLL dosyasını (RCIObitAPI.dll) bulamaması veya bu dosyanın bozuk/geçersiz formatta olması nedeniyle oluşur.


Olası nedenler:​


  1. Eksik DLL dosyası (RCIObitAPI.dll bulunmuyor)
  2. Yanlış sürümde DLL (uygulamanın beklediği sürümle uyuşmuyor)
  3. DLL dosyası bozuk veya uyumsuz (başka bir uygulamadan kopyalanmış olabilir)
  4. .NET Framework eksik ya da uyumsuz sürümde
  5. Uygulama eksik veya bozulmuş şekilde yüklenmiş



✅ Çözüm Önerileri:​


1.​


  • Kullandığınız uygulamayı tamamen kaldırın, ardından yeniden yükleyin.
  • Bu, eksik ya da bozuk DLL’leri doğru şekilde yükleyecektir.

2.​


  • Uygulamanın desteklediği .NET Framework sürümünü kontrol edin.
  • Örneğin: .NET Framework 4.5, 4.7, 4.8 vb. (en güncel olanı yüklemek genelde işe yarar)

3.​


  • Başka yerden kopyalanan DLL dosyaları genelde uyumsuzdur.
  • Eğer RCIObitAPI.dll dosyasını manuel olarak program klasörüne attıysanız, bu hataya sebep olmuş olabilir.

4.​


  • Uygulamaya sağ tıklayıp "Yönetici olarak çalıştır" seçeneğini deneyin.

5.​


  • Antivirüs programı bazı dosyaları karantinaya almış olabilir.
  • Antivirüs geçmişini kontrol edin veya uygulama klasörünü dışlamaya alın.



Eğer Devam'a tıklarsan ne olur?​


Uygulama çalışmaya devam etmeye çalışır, ama çoğu zaman hatalı veya eksik çalışır. Kalıcı çözüm değildir.
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.


💥 Hatanın Sebebi:​


Bu hata, .NET Framework ile çalışan bir uygulamanın bir DLL dosyasını (RCIObitAPI.dll) bulamaması veya bu dosyanın bozuk/geçersiz formatta olması nedeniyle oluşur.


Olası nedenler:​


  1. Eksik DLL dosyası (RCIObitAPI.dll bulunmuyor)
  2. Yanlış sürümde DLL (uygulamanın beklediği sürümle uyuşmuyor)
  3. DLL dosyası bozuk veya uyumsuz (başka bir uygulamadan kopyalanmış olabilir)
  4. .NET Framework eksik ya da uyumsuz sürümde
  5. Uygulama eksik veya bozulmuş şekilde yüklenmiş



✅ Çözüm Önerileri:​


1.​


  • Kullandığınız uygulamayı tamamen kaldırın, ardından yeniden yükleyin.
  • Bu, eksik ya da bozuk DLL’leri doğru şekilde yükleyecektir.

2.​


  • Uygulamanın desteklediği .NET Framework sürümünü kontrol edin.
  • Örneğin: .NET Framework 4.5, 4.7, 4.8 vb. (en güncel olanı yüklemek genelde işe yarar)

3.​


  • Başka yerden kopyalanan DLL dosyaları genelde uyumsuzdur.
  • Eğer RCIObitAPI.dll dosyasını manuel olarak program klasörüne attıysanız, bu hataya sebep olmuş olabilir.

4.​


  • Uygulamaya sağ tıklayıp "Yönetici olarak çalıştır" seçeneğini deneyin.

5.​


  • Antivirüs programı bazı dosyaları karantinaya almış olabilir.
  • Antivirüs geçmişini kontrol edin veya uygulama klasörünü dışlamaya alın.



Eğer Devam'a tıklarsan ne olur?​

GPT'yi azalt. Böyle bir sorun için gpt'ye gerek yok. Kullanmaya çalıştığı program bozuk veya yanlış kurulmuş olay bundan ibaret.
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
azaltmama gerek yok seviyorum gptyi kimi ilgilendirir ki?
Pubg satıcıları hep böyle sıkıntılı oluyor sanırım. Bak şimdi abicim gpt iyi güzel birşey fakat bazı konularda gereksiz uzun ve işe yaramayacak bilgiler veriyor. Örneğin bu attığın mesajda 1 tane bile işe yarayan bilgi yok. Adamın kullanmaya çalıştığı program bozuk sen sana ait olmayan bir programı düzeltemezsin. Lütfen gpt'yi sadece zeki insanlar kullansın.
 
Pubg satıcıları hep böyle sıkıntılı oluyor sanırım. Bak şimdi abicim gpt iyi güzel birşey fakat bazı konularda gereksiz uzun ve işe yaramayacak bilgiler veriyor. Örneğin bu attığın mesajda 1 tane bile işe yarayan bilgi yok. Adamın kullanmaya çalıştığı program bozuk sen sana ait olmayan bir programı düzeltemezsin. Lütfen gpt'yi sadece zeki insanlar kullansın.
Abicim mi ? BlackPlague abicim dediğin insanı tanımıyorsun bile çoluk çocukla karıştırma hocam 'sıkıntılı oluyor' tabirinide sana geri iade ediyorum. Pubg satıcıları demenlede alakası yok. Saçma bir yorum olmuş münakaşaya girmeyeceğim seninle lakin boş bir yorum yaptın attığım mesaj çözüm sağlarmı denemek lazım sağlayadabilir. Neden bu kadar zoruna gitti ki? Ayriyeten haricinde sorunun varsa numaramda discord sunucumda var arayabilirsin hocam. İyi günler
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Abicim mi ? BlackPlague abicim dediğin insanı tanımıyorsun bile çoluk çocukla karıştırma hocam 'sıkıntılı oluyor' tabirinide sana geri iade ediyorum. Pubg satıcıları demenlede alakası yok. Saçma bir yorum olmuş münakaşaya girmeyeceğim seninle lakin boş bir yorum yaptın attığım mesaj çözüm sağlarmı denemek lazım sağlayadabilir. Neden bu kadar zoruna gitti ki? Ayriyeten haricinde sorunun varsa numaramda discord sunucumda var arayabilirsin hocam. İyi günler
Tamam abicim gpt azalt
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt