resim gözükmüyo reisyeter her oturum açmaya öalıştığımda bu hataLinkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
alresim gözükmüyo reis
yeter her oturum açmaya öalıştığımda bu hata
hesapda bi tek ben giriyorum ve bölgede türkiye olmasına rağmen giriyor alakasızçok fazla kişi hesabı girince böyle oluya.
yada win arama kısmına bölge ayarları yaz bölgeni hesaba göre değiştir.
tamam işte hesap almanya ise bölgeni almanya yaph
hesapda bi tek ben giriyorum ve bölgede türkiye olmasına rağmen giriyor alakasız
hesap türkiye kareşim kendi bilgisayarım türkiye o bölgede türkiye ben oluşturum hesabbı ne yaşıyon hiçbir microsoft hesabına giremiyorumtamam işte hesap almanya ise bölgeni almanya yap
reis bu türkçeyle ben seni nasıl anlayayımhesap türkiye kareşim kendi bilgisayarım türkiye o bölgede türkiye ben oluşturum hesabbı ne yaşıyon hiçbir microsoft hesabına giremiyorum