kastırmazkastırıyor mu peki daha önce hiç kullanmadım
Google Chrome en iyisiMicrosoft Edgeden bıktım.. Çok yavaş ve arayüzü falan berbat hangi tarayıcıyı öneriyorsunuz?
ofis bilgisayarı değil bilgisayarım
fps düşürüyor diyorlar o yuzden kullanmıyorum onun bir ayarı varmıdırGoogle Chrome en iyisi
+ Olarak Cookieleri dahada güçlü şifrelendi
kastırıyor mu peki daha önce hiç kullanmadımopera gx indir
braveMicrosoft Edgeden bıktım.. Çok yavaş ve arayüzü falan berbat hangi tarayıcıyı öneriyorsunuz?