Microsoft Edge Remover

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Lora
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Lora

Banned
Katılım
15 Nis 2025
Mesajlar
1,615
Beğeniler
756
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
merhaba nerdeyse 1 yıldır kullanıyorum hiçbir sorun çıkartmadı
microsoft edge arka planda nerdeyse %10 civarında bir sistem yükü oluşturuyor
açık olmasa bile bu yüzden paylaşmak istedim şuanda bende yüklü değil zaten.

Powershell olarak çalıştırıp 1'e basacaksınız.

 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Sizin pcler çöp bende hep %0

MYl0XH9f_o.png
 
güzel paylaşımlar yapıyorsun ama yetkili alınmayacaksın büyük ihtimalle
 
Bilgilendirici paylaşım için teşekkürler arka planda sistem harcıdığını bile bilmiyodum :D
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt