micro sip

BillyLoomis

Diamond Üye
Katılım
27 Mar 2024
Mesajlar
804
Beğeniler
118
İletişim
bunun hakkında bilgisi olan hesap nasıl acabileceegim hatta nerden satın alabilecegimi bilen var mıdır
 
discord yalvarma kısıtlamam var sesde konusuruz
 
yokla bizim tag zaten yani bana tokatcı diyon ama
Hmm, öyle mi? Devam edebilirsin mit'i yalamaya. Yanlış anlama ama boş bir insansın. Daha çekilişten çıkan nitroyu bile veremeyen biri... Yurt dışında yaşıyormuş, yok şöyleymiş böyleymiş... Verdiler, cc ile çekilmiş, 1 gün sonra da gitti. Avutup durdu, en sonunda “Bende de nitro yok” dedi. 10 euro veremeyen bir insandan bahsediyoruz. Sonra da biz magandayız, Kanzi şöyleyiz, böyleyiz... Para var, uçuyorum falan... Kusura bakma ama ben böyle bir adama saygı duymam. Gerekirse daha fazlasını da anlatırım, çok rezilliği var.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt