BillyLoomis
Diamond Üye
- Katılım
- 27 Mar 2024
- Mesajlar
- 804
- Beğeniler
- 118
- İletişim

bunun hakkında bilgisi olan hesap nasıl acabileceegim hatta nerden satın alabilecegimi bilen var mıdır
bu gun bende yedim 3ht voipte olan herkes yedi mithin hesabı kapabdıdiscord yalvarma kısıtlamam var sesde konusuruz
3ht'den alınmaz tokatçılar.bu gun bende yedim 3ht voipte olan herkes yedi mithin hesabı kapabdı
yokla bizim tag zaten yani bana tokatcı diyon ama3ht'den alınmaz tokatçılar.
Hmm, öyle mi? Devam edebilirsin mit'i yalamaya. Yanlış anlama ama boş bir insansın. Daha çekilişten çıkan nitroyu bile veremeyen biri... Yurt dışında yaşıyormuş, yok şöyleymiş böyleymiş... Verdiler, cc ile çekilmiş, 1 gün sonra da gitti. Avutup durdu, en sonunda “Bende de nitro yok” dedi. 10 euro veremeyen bir insandan bahsediyoruz. Sonra da biz magandayız, Kanzi şöyleyiz, böyleyiz... Para var, uçuyorum falan... Kusura bakma ama ben böyle bir adama saygı duymam. Gerekirse daha fazlasını da anlatırım, çok rezilliği var.yokla bizim tag zaten yani bana tokatcı diyon ama
3HT abişlerinden öğrenmedin mi hiçbir şeyyokla bizim tag zaten yani bana tokatcı diyon ama