XBOB DİYOR YANİ C4SUS DAN BAHSEDİYOR ONDA Bİ SIKINTI YAŞIYOR GALİBAM2bob kullanım dışıdır. Ve yalnızca Uzman Üyeler kullanabilecektir. Uzman üye olmazsanız kullanamazsınız.
Yok hocam sormuştum adam m2bob tan bahsediomuş bende başka bişi sanmıştım. Benim mesaj silinmiş herhalde o yğzden görmedinizXBOB DİYOR YANİ C4SUS DAN BAHSEDİYOR ONDA Bİ SIKINTI YAŞIYOR GALİBA
Uzman üye nasıl olunuyor eski 1.5 senelik ıd mi unuttum yeni hesap kurdum şimdi yeni sistem gelince şifre istedi bulamadım şifreyi.M2bob kullanım dışıdır. Ve yalnızca Uzman Üyeler kullanabilecektir. Uzman üye olmazsanız kullanamazsınız.
150 mesaj atmanız halinde uzman üye olunabiliyorUzman üye nasıl olunuyor eski 1.5 senelik ıd mi unuttum yeni hesap kurdum şimdi yeni sistem gelince şifre istedi bulamadım şifreyi.
150 mesaj mı spam yapmayı sevmem gideyim sohpet edeyim forumda o zaman teşekkütler150 mesaj atmanız halinde uzman üye olunabiliyor
Zaten spam yapsanızda modlar ilgileniyor anında siliyor yani zor olcak kolay gelsin150 mesaj mı spam yapmayı sevmem gideyim sohpet edeyim forumda o zaman teşekkütler
Spam mesajı silinmesi mantıklı teşekkür ederim yardımın için eski hesabım 1.5 yıldır kayıtlıydı mesaj attığım 30 yoktuZaten spam yapsanızda modlar ilgileniyor anında siliyor yani zor olcak kolay gelsin
Bende öyleydim ama bazı hilelerin rütbelere özel olduğunu duyduğumdan beri aktif olmaya çalışıyorum daha çok yardım ediyorum millete tekrardan kolay gelsinSpam mesajı silinmesi mantıklı teşekkür ederim yardımın için eski hesabım 1.5 yıldır kayıtlıydı mesaj attığım 30 yoktuGenelde discorddan kontrol edip yazıyorum.