Methodlar fixleniyor mu?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan R7flex
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

R7flex

Banned
Katılım
7 Haz 2020
Mesajlar
3,505
Beğeniler
2,000
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Selam dostlar artık bende formatsız methodda ban yemeye başladım. Fakat baya bir araştırma sonucunda sadece o idler ile değil daha çok id olduğunu farkettim mesela InternetExplorer Install Date , Microsoft Edge GUID felan böyle şeyler var. Baya bir araştırma yaptım şu anda koda dökmeye başladım yeni methodu yine videolu ve detaylı şekilde paylaşıcam.
 
Valla sizin emekleriniz sayesinde yüzlerce dolar vermeden sürekli banımı kaldırıyorum. Şimdiden elinize sağlık.
 
annemizin kızlık soyadına da ban atıcaklar yakında
 
Ben formatlı olarak yapmıştım. Dün gece girdiğim tüm hesaplar ban yemiş. Methodlar yavaş yavaş fix yiyor umarım yeni methodlar gelir.
 
Adam Vanguardla teke tek ringe çıkıyor olay bak :D Patlamış mısırım nerede benim ya?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt