Merhaba

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan lavey
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

lavey

Silver Üye
Katılım
27 Ocak 2020
Mesajlar
55
Beğeniler
2
Konuyu nereye açacağımı bilemedim umarım yanlış yere açmamışımdır.
Kaldığım yurttan 1 haftan önce izinsiz ayrıldığım için bugün yurt müdürü kınama cezası alacağıma dair bir mesaj attı aklıma takılan şu bu ceza siciline işlermi yada ileride bir sorun çıkartır mı ? İnternet de pek bir şey bulamadığım için konu açma gereği duydum.
Not: kyk değil özel yurt
 
Hayır, hiçbir şey olmaz. Bu bir mahkeme süreci olmadığı için bir sorun çıkmaz. Yine de adli sicil kaydına e-devlet üzerinden ulaşabilir, aynı zamanda dava dosyalarına da e-devlet üzerinden bakabilirsin.

Eğer sorunun cevabını alabildiysen belirt, konuyu kilitleyelim.
 
Hayır, hiçbir şey olmaz. Bu bir mahkeme süreci olmadığı için bir sorun çıkmaz. Yine de adli sicil kaydına e-devlet üzerinden ulaşabilir, aynı zamanda dava dosyalarına da e-devlet üzerinden bakabilirsin.

Eğer sorunun cevabını alabildiysen belirt, konuyu kilitleyelim.
hayır herhangi bir ceza alman söz konusu değildir.
Teşekkür ederim cevaplarınız için. Evet cevabımı aldım konuyu kilityebilirsiniz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt