memesense semi rage hile değildir! 3 aralıkda oynayıp çıktım hiçbir problem yokken bugün girdiğimde overwatchdan ban yemişim XD
Not: oyunda overwatchmı var aq
yalan söyleme memesense gayet ud (umarım). Iniuria kullanan var mı hala CS:GO zamanında dev bir hileydi millet main de açıyordu chams dt olmuştu herkes ban yemişti sonrasın da da cs2 çkmıştı toparlayamamışlardı vay beBen size dediğimde kimse benim dediğimi ciddiye almıyor memesense iniura midnight bu üç hile tamamen detect Vac kapalı diye ban yemediginizi sanıyorsunuz delay düşüyorsunuz
Gidip sıradan bir internal pasteleyip ban yemeyeceğimi o kadar iyi biliyorum ki piyasaya internal ile girmeyi planlıyorum sırf bu yüzden komik taraf herşey zaten internette var tekrar sıfırdan birşey yazmaya gerek yok vac çalışmıyor 1 yıl ban yedirmeden satsak herkes ud diyecekyalan söyleme memesense gayet ud (umarım). Iniuria kullanan var mı hala CS:GO zamanında dev bir hileydi millet main de açıyordu chams dt olmuştu herkes ban yemişti sonrasın da da cs2 çkmıştı toparlayamamışlardı vay be
doğru bu arada hiçbir internal güven vermiyor en iyisi externalGidip sıradan bir internal pasteleyip ban yemeyeceğimi o kadar iyi biliyorum ki piyasaya internal ile girmeyi planlıyorum sırf bu yüzden komik taraf herşey zaten internette var tekrar sıfırdan birşey yazmaya gerek yok vac çalışmıyor 1 yıl ban yedirmeden satsak herkes ud diyecek