memesense cs2 problemi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan VACNET
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

VACNET

Master Üye
Katılım
7 May 2025
Mesajlar
914
Beğeniler
96
İletişim


memesense semi rage hile değildir! 3 aralıkda oynayıp çıktım hiçbir problem yokken bugün girdiğimde overwatchdan ban yemişim XD

Not: oyunda overwatchmı var aq
 
oyunda ow oldugunu düsünmüyorum premierde arada rage atiyorum ow olsa çoktan banlanırdım diye düşünüyorum
 
benim bu overwatchdan banlanan 2. hesap aq 5 ay öncede ms kullanırken ow yedim bence arada nadir wave atıyolar yada denk geliyo
 
Ben size dediğimde kimse benim dediğimi ciddiye almıyor memesense iniura midnight bu üç hile tamamen detect Vac kapalı diye ban yemediginizi sanıyorsunuz delay düşüyorsunuz
 
Ben size dediğimde kimse benim dediğimi ciddiye almıyor memesense iniura midnight bu üç hile tamamen detect Vac kapalı diye ban yemediginizi sanıyorsunuz delay düşüyorsunuz
yalan söyleme memesense gayet ud (umarım). Iniuria kullanan var mı hala CS:GO zamanında dev bir hileydi millet main de açıyordu chams dt olmuştu herkes ban yemişti sonrasın da da cs2 çkmıştı toparlayamamışlardı vay be
 
yalan söyleme memesense gayet ud (umarım). Iniuria kullanan var mı hala CS:GO zamanında dev bir hileydi millet main de açıyordu chams dt olmuştu herkes ban yemişti sonrasın da da cs2 çkmıştı toparlayamamışlardı vay be
Gidip sıradan bir internal pasteleyip ban yemeyeceğimi o kadar iyi biliyorum ki piyasaya internal ile girmeyi planlıyorum sırf bu yüzden komik taraf herşey zaten internette var tekrar sıfırdan birşey yazmaya gerek yok vac çalışmıyor 1 yıl ban yedirmeden satsak herkes ud diyecek
 
Gidip sıradan bir internal pasteleyip ban yemeyeceğimi o kadar iyi biliyorum ki piyasaya internal ile girmeyi planlıyorum sırf bu yüzden komik taraf herşey zaten internette var tekrar sıfırdan birşey yazmaya gerek yok vac çalışmıyor 1 yıl ban yedirmeden satsak herkes ud diyecek
doğru bu arada hiçbir internal güven vermiyor en iyisi external
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt