Maymun Lounge

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan R7flex
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

R7flex

Banned
Katılım
7 Haz 2020
Mesajlar
3,505
Beğeniler
2,000
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
@beelzebub diye arkadaş renderın adını değiştirmişim diye laf attı sıfır bile @oQeF de beğendi tek yaptıkları şey pastelemek, pastelemek vbnet loader yazmak felan.
OpenGL kullanmıyorum drawingler tamamen aynı şimdi bunu kanıtlayacağım 2 tane tastas yerine oturcak @beelzebub bana laf atıp bu kadar bilgisiz olmasına çok güldüm tastas vol1
DX9 yazan yerin değişşmesini ona attım bana şey dedi opengl çok komiksin bezelye bubu, sağdada virustotalde importlar var gördüğünüz gibi opengl yok d3d9 var buda lol
yani tek aynı olan şey drawingler @beelzebub gram bilgisi olmayan bir monkpaster lütfen sessizce yerinde otursun çok kolaydı.
@oQeF vb nete devam bb

Ekran_Alnts.PNG
unknown.png
 
@beelzebub diye arkadaş renderın adını değiştirmişim diye laf attı sıfır bile @oQeF de beğendi tek yaptıkları şey pastelemek, pastelemek vbnet loader yazmak felan.
OpenGL kullanmıyorum drawingler tamamen aynı şimdi bunu kanıtlayacağım 2 tane tastas yerine oturcak @beelzebub bana laf atıp bu kadar bilgisiz olmasına çok güldüm tastas vol1
DX9 yazan yerin değişşmesini ona attım bana şey dedi opengl çok komiksin bezelye bubu, sağdada virustotalde importlar var gördüğünüz gibi opengl yok d3d9 var buda lol
yani tek aynı olan şey drawingler @beelzebub gram bilgisi olmayan bir monkpaster lütfen sessizce yerinde otursun çok kolaydı.
@oQeF vb nete devam bb

Ekran_Alnts.PNG
unknown.png
Bu konunun benimle ne alakası var ki şimdi?
 
@beelzebub diye arkadaş renderın adını değiştirmişim diye laf attı sıfır bile @oQeF de beğendi tek yaptıkları şey pastelemek, pastelemek vbnet loader yazmak felan.
OpenGL kullanmıyorum drawingler tamamen aynı şimdi bunu kanıtlayacağım 2 tane tastas yerine oturcak @beelzebub bana laf atıp bu kadar bilgisiz olmasına çok güldüm tastas vol1
DX9 yazan yerin değişşmesini ona attım bana şey dedi opengl çok komiksin bezelye bubu, sağdada virustotalde importlar var gördüğünüz gibi opengl yok d3d9 var buda lol
yani tek aynı olan şey drawingler @beelzebub gram bilgisi olmayan bir monkpaster lütfen sessizce yerinde otursun çok kolaydı.
@oQeF vb nete devam bb

Ekran_Alnts.PNG
unknown.png
İyi güzel yazılım bilginle iyi eğlenceler coder hekir lise 1 abi. Coğrafya zor gelmiştir :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt