Çözüldü Makro Yardım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Anime4mySenpai

Bronz Üye
Katılım
2 Eyl 2021
Mesajlar
32
Beğeniler
1
Selam, CG.
Fan yapımı bir oyuna makro botu tasarladım ve tasarım kısmını içeren kısmını kodladım ama yapmak istediğim
makro da oyunun içerisindeki görselleri algıladıktan sonra oraya tıklama vb. işlemler yapmasını istiyorum.
Bunu nasıl kodlayabilirim veya bu kodlara ulaşabileceğim bir kaynak var mı?
 
Vbnet için düzgün yeni ve detaylı bir kaynak bulamazsın autoit vardı fakat onda da program açıldığında autoit liblerini register etmen lazım
Yoksa autoit yüklü olmayan bilgisayarlarda exception veriyordu uygulama diye hatırlıyorum
anlıyorum, bu yüzden projemi c#'e geçirmeyi planlıyorum, c# te bunu yapabilmek için kod yazma da eksiklerim fazla diyebilirim, bu işlemi koda aktarmamda yardımcı olabilir misiniz? çünkü o kısımda nasıl yapacağıma dair bi fikrim yok maalesef
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt