Mac için script önerisi

hamburgermenü

Master Üye
Katılım
11 Ocak 2021
Mesajlar
1,429
Beğeniler
582
M4 işlemcili MacBook kullanıyorum ve League of Legends için çalışan bir script arıyorum. Bildiğim kadarıyla macOS’ta script kullanmak için ekstra bir bypass gerekmiyordu. Bu durum hâlâ geçerli mi? Eğer hâlâ bypass gerekmiyorsa, güncel ve çalışan bir script öneriniz var mı? Teşekkür ederim şimdiden.
 
M4 işlemcili MacBook kullanıyorum ve League of Legends için çalışan bir script arıyorum. Bildiğim kadarıyla macOS’ta script kullanmak için ekstra bir bypass gerekmiyordu. Bu durum hâlâ geçerli mi? Eğer hâlâ bypass gerekmiyorsa, güncel ve çalışan bir script öneriniz var mı? Teşekkür ederim şimdiden.
vanguard yok ama mac ile uyumlu olması lazım o yüzden bgx öneririm hala çalışıyorsa
 
kanka bgx var ama ara sıra takılıyor
 
hocam selam m4 mac iyi alet ama lol’de script işi mac’te de artık o kadar kolay değil eskiden bypass falan çok da gerekmezdi ama artık riot sıkı sardı olaya çoğu script patlıyor veya ban riski yüksek çalışsa da 1-2 maç sonra uçuruyorlar hesabı güncel çalışan script bulsan bile uzun ömürlü olmuyor yani riski büyük hocam bence elle oyna keyfine bak ama illa deneyeceksen özel forumlar var oralara bi göz at derim
 
hocam selam m4 mac iyi alet ama lol’de script işi mac’te de artık o kadar kolay değil eskiden bypass falan çok da gerekmezdi ama artık riot sıkı sardı olaya çoğu script patlıyor veya ban riski yüksek çalışsa da 1-2 maç sonra uçuruyorlar hesabı güncel çalışan script bulsan bile uzun ömürlü olmuyor yani riski büyük hocam bence elle oyna keyfine bak ama illa deneyeceksen özel forumlar var oralara bi göz at derim
Söylediklerin bgx içinde geçerli mi?
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt