- Katılım
- 6 Eyl 2025
- Mesajlar
- 1,764
- Beğeniler
- 418
m2 yi anakarta ilk takısımdı hayatımda ilk kez montajladım bunu 45 derece acıyla yukardan oturtmamız gerekiyormus ben dırek dümdüz soktum baya zorlandı gırmedı azcık sag sol yaparak ıttırdım zar zor gırdı ama oyle çok zorlamadım en son oturdu sokete havaya kalktı bende vıdaladım suanda ekran kartı olmadıgı icin test edemiyorum pc yi sizce birsey olmusmudur ssd ye veya anakarta sorunsuz sekilde calısırmı?
@oQeF askım sen bılıyorsun
@oQeF askım sen bılıyorsun
