m2 ssd help

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan loofftyy
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

loofftyy

Aİ Developer
Master Üye
Katılım
6 Eyl 2025
Mesajlar
1,764
Beğeniler
418
m2 yi anakarta ilk takısımdı hayatımda ilk kez montajladım bunu 45 derece acıyla yukardan oturtmamız gerekiyormus ben dırek dümdüz soktum baya zorlandı gırmedı azcık sag sol yaparak ıttırdım zar zor gırdı ama oyle çok zorlamadım en son oturdu sokete havaya kalktı bende vıdaladım suanda ekran kartı olmadıgı icin test edemiyorum pc yi sizce birsey olmusmudur ssd ye veya anakarta sorunsuz sekilde calısırmı?


@oQeF askım sen bılıyorsun
 
m2 yi anakarta ilk takısımdı hayatımda ilk kez montajladım bunu 45 derece acıyla yukardan oturtmamız gerekiyormus ben dırek dümdüz soktum baya zorlandı gırmedı azcık sag sol yaparak ıttırdım zar zor gırdı ama oyle çok zorlamadım en son oturdu sokete havaya kalktı bende vıdaladım suanda ekran kartı olmadıgı icin test edemiyorum pc yi sizce birsey olmusmudur ssd ye veya anakarta sorunsuz sekilde calısırmı?


@oQeF askım sen bılıyorsun
Bişe olmaz sadece ssdyi yanlış vidalama
1dpslw8cpu381.jpg


böyle olmasın hiçbişi olmaz.
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
m2 yi anakarta ilk takısımdı hayatımda ilk kez montajladım bunu 45 derece acıyla yukardan oturtmamız gerekiyormus ben dırek dümdüz soktum baya zorlandı gırmedı azcık sag sol yaparak ıttırdım zar zor gırdı ama oyle çok zorlamadım en son oturdu sokete havaya kalktı bende vıdaladım suanda ekran kartı olmadıgı icin test edemiyorum pc yi sizce birsey olmusmudur ssd ye veya anakarta sorunsuz sekilde calısırmı?


@oQeF askım sen bılıyorsun
insallah kirilmistir
 
m2 yi anakarta ilk takısımdı hayatımda ilk kez montajladım bunu 45 derece acıyla yukardan oturtmamız gerekiyormus ben dırek dümdüz soktum baya zorlandı gırmedı azcık sag sol yaparak ıttırdım zar zor gırdı ama oyle çok zorlamadım en son oturdu sokete havaya kalktı bende vıdaladım suanda ekran kartı olmadıgı icin test edemiyorum pc yi sizce birsey olmusmudur ssd ye veya anakarta sorunsuz sekilde calısırmı?


@oQeF askım sen bılıyorsun
al artık su ekran kartını
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt