Ramlar değişti corsair da denedim olmuyor.anakartta hard reset tuşu olması lazım ilk ram takılıyken o tuşa basılı tut 10sn sonra bilgisayarı shifte basılı tutarak kapat. açılmazsa okul silgisi ile ramin iletken aksamlarını sil özelligkle kingston ve gigabyte ramlerde stok fazla olduğu için oksitlenme çok görülüyor
Anakart da problem o zaman hacım belki de slotlar da sıkıntı vardırRamlar değişti corsair da denedim olmuyor.
Onu da değiştik. Şuan mavi ekran veriyorAnakart da problem o zaman hacım belki de slotlar da sıkıntı vardır