Çözüldü Lütfen Yardım Please.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan 0x1938
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

0x1938

Lexi€
Master Üye
Katılım
29 Haz 2021
Mesajlar
1,263
Beğeniler
176
Yeni sistem topladım. Ramlar ddr5 2x16 şeklinde ama sadece biri takılınca çalışıyor. 2 sini takdığımda sistem açılmıyor. Ramlar arızalı değil. Anakart değişimide yaptım hiçbir arıza yok ama çalışmıyor.
 
anakartta hard reset tuşu olması lazım ilk ram takılıyken o tuşa basılı tut 10sn sonra bilgisayarı shifte basılı tutarak kapat. açılmazsa okul silgisi ile ramin iletken aksamlarını sil özelligkle kingston ve gigabyte ramlerde stok fazla olduğu için oksitlenme çok görülüyor
 
anakartta hard reset tuşu olması lazım ilk ram takılıyken o tuşa basılı tut 10sn sonra bilgisayarı shifte basılı tutarak kapat. açılmazsa okul silgisi ile ramin iletken aksamlarını sil özelligkle kingston ve gigabyte ramlerde stok fazla olduğu için oksitlenme çok görülüyor
Ramlar değişti corsair da denedim olmuyor.
 
ramlarin ve anakartın uyuşuyor değil mi ? pek bi sorun göremedim
bende de böyle bi sorun oldu bi ara ramlerin birinde arıza çıkmıştı sende böyle birşey gözükmüyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt