tanıtım konusunda olmamış yine deFrontend gelişebilir. Eline sağlık iyi satışlar dilerim <3
tanıtım konusunda olmamış yine deFrontend gelişebilir. Eline sağlık iyi satışlar dilerim <3
E tabi daha iyi bi frontend ile tanıtım yapılabilirmiş. Kendi emeği ile yaptıysa başlangıça göre güzel bence.tanıtım konusunda olmamış yine de
Çok önemli değil denemelik showcase sitesi olduğu için.xss açıgı var sitede
Rica ederim iyi kullanmalar.Hizli ve güvenilir 5 saat içinde teslim eti çok teşekür ederim![]()
Şu anda hizmet vermeyeceğim bir müşteriye verdim fakat 1-2 ay satış yok.zorbalanma + alay konusu olma + hakkında kısmına Lgs ye çalışıyor... yazma + full stack developer triplerine girme speedrun