LSharp External Script [11.6]

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Sorik
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
game found da kaldı diğer dosyayı da yönetici olarak çalıştırdım fakat yine olmadı antreman modunda denedim. müsait oldugunda tw ile bağlanabilir misin reis ?
 
game found da kaldı diğer dosyayı da yönetici olarak çalıştırdım fakat yine olmadı antreman modunda denedim. müsait oldugunda tw ile bağlanabilir misin reis ?
script o kadar iyi değil demek ki kötü diyenler var uğraşmaya değmez bu zamandan sonra bence
 
Cwubs#0093 yapamayan arkadaşlar gelsin tw versin yapıcam
 
scriptin kalitesi cok ıyı degıl evet adclerde felan saçma sapan hareketler yapıyor stabil değil kogmav ıraz ıyı gıbı gerısı ınanılmaz derecede sınırlenırınızı bozabılır eskı sharp cok stabıldı
 
Dostum mümkünse support herolarda ekler misin Morgana,Thresh,Lulu,Bc tarzı ( tercihim lulu olursa daha iyi olur sanırım sc yeni yapıldı çoğu kişi saçma hareketler yapıyor tarzı söylemler var basic herolarda iş görür gibi)
 
Dostum mümkünse support herolarda ekler misin Morgana,Thresh,Lulu,Bc tarzı ( tercihim lulu olursa daha iyi olur sanırım sc yeni yapıldı çoğu kişi saçma hareketler yapıyor tarzı söylemler var basic herolarda iş görür gibi)
script bana ait değil sadece lisans süresini crackleyip sizlere sunuyoruz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt