xlaeuss
Efsane Üye
- Katılım
- 20 Nis 2024
- Mesajlar
- 3,917
- Beğeniler
- 1,036
- Yaş
- 19
Ürünün sahibinden aldıgım ssleri atıyorum?Pupstadan aldığın ssleri atmaya devam et
Ürünün sahibinden aldıgım ssleri atıyorum?Pupstadan aldığın ssleri atmaya devam et
Sonuçta sen acmamissinÜrünün sahibinden aldıgım ssleri atıyorum?zorunamı dokundu
Sen dt ürünleri satmaya devam et dostumÜrünün sahibinden aldıgım ssleri atıyorum?zorunamı dokundu
Lol oynamıyorumSonuçta sen acmamissin
Sen dt ürünleri satmaya devam et dostum
Şöyleki asıl yapımcı zuma değil yakında zuma diye satılan asıl yerden panel alıp getireceğim ve tr piyasasına gerçekten çok uyguna vereceğim
Pupsta zumanun rebrand canoPupstadan aldığın ssleri atmaya devam et
LoL de ve valoda işe yarıyor ama lolde bazen DT olabiliyorLol oynamıyorum
dtmi EQWHUYIEGQTWYUEWQTGYEQWEGQTWY ondan ya kanka muşteri çekicen diye burda sallamakla olmuyor
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Hocam dm den yazmıştın bana bekle bu akşam hallediliyor 30 dolardan aylığı veriyoruz ucuza duyuru geçicez zuma rebrand da gelecek oda aylık 30 olacak yada 20ud script arıyorum banlatmayacak, satan varsa dcden eklesin. bypass da olur dc:vaderlux
hocam scripti ayrı alıyoruz degil mi dahil degilHocam dm den yazmıştın bana bekle bu akşam hallediliyor 30 dolardan aylığı veriyoruz ucuza duyuru geçicez zuma rebrand da gelecek oda aylık 30 olacak yada 20
developerdan alınca sana özel buildmi geliyoaçmanız önemli olan değil bypass satan birton yer var ve sen resselersin ben direk ürün almak istiyorum devloperdan
özel build değil hocam ama direk hilenin sub konuşuyon reller bi bok bnilmezdeveloperdan alınca sana özel buildmi geliyo
tecrübeli satıcılardan al fixözel build değil hocam ama direk hilenin sub konuşuyon reller bi bok bnilmez
