lol script

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan kilise
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

kilise

Platinum Üye
Katılım
9 Ocak 2022
Mesajlar
131
Beğeniler
9
selam arkadaşlar lole vanguard geldiğinden beri script piyasasından uzağım ud sc önerebilecek varmı
 
Hepsi Artık banaltıyor Max 1 Ay dayanırsın Ona Göre almanı tavsiye ederim.
 
paran varsa onerebilirim bir kac tane
 
Discord adresimize gelebilirsin dostum. Ürünümüz mevcut. :)
 
free aramiyorum hocam önerirseniz bakarım tesekkurler
Gerçekten param var diyorsan bgxin mac için olan versiyonunu alacaksın mace vanguard gelmedi özel versiyon satıyorlar yanılmıyorsam 150 dolar civarıydı artı vds ücreti falan veriyorsun minimum 200 dolar bayılırsın ama ban yemezsin tek seçenek bu. Odin de var external olarak ama ilk girişe 150 euro artı aylık 150 300 euro veriyorsun ben zaten girdim performansı çok iyi değil external olduğu için ama safe

Dipnot: bgxin mac için olanında vds ile oynayacağından trde pingin aşırı fazla oluyor ama euwda 10 15 ping takılıyorsun euw için birebir
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt