sorun yok hocam öyle takılmalık kafa dağıtmalık girmek istiyorum varmı tavsiyen?Hepsi Artık banaltıyor Max 1 Ay dayanırsın Ona Göre almanı tavsiye ederim.
free aramiyorum hocam önerirseniz bakarım tesekkurlerparan varsa onerebilirim bir kac tane
Gerçekten param var diyorsan bgxin mac için olan versiyonunu alacaksın mace vanguard gelmedi özel versiyon satıyorlar yanılmıyorsam 150 dolar civarıydı artı vds ücreti falan veriyorsun minimum 200 dolar bayılırsın ama ban yemezsin tek seçenek bu. Odin de var external olarak ama ilk girişe 150 euro artı aylık 150 300 euro veriyorsun ben zaten girdim performansı çok iyi değil external olduğu için ama safefree aramiyorum hocam önerirseniz bakarım tesekkurler
lsden şaşmıcanfree aramiyorum hocam önerirseniz bakarım tesekkurler
+1lsden şaşmıcan