bgx bende çalışmıyo rtx çalışırmırtx script kullanıyorum 2 aydır ban yok master e kadar çıktım şuan 92 lp yim
rtx bgxin crackli versiyonu gibi birşey bgx çalışmıyorsa rtxde çalışacağanı düşünmüyorumbgx bende çalışmıyo rtx çalışırmı
rtx ve bgx dışında sc önerin varmı kanka penta kullanıyodumda sarmıyo şu sıralarbypasslı hanbot kullanıyorum ticket yemediğin sürece ban yiyebileceğini düşünmüyorum
rtx bgxin crackli versiyonu gibi birşey bgx çalışmıyorsa rtxde çalışacağanı düşünmüyorum
dcden yazrtx ve bgx dışında sc önerin varmı kanka penta kullanıyodumda sarmıyo şu sıralar