Lol script

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan bitbit17
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

bitbit17

Platinum Üye
Katılım
26 Şub 2021
Mesajlar
123
Beğeniler
9
Yaş
29
Merhaba nyrex script kullanıyordum fakat şimdi ulaşamıyorum kapatıldı mı bilgisi olan var mı? Kapatıldıysa yeni bi sc önerirseniz sevinirim. Nyrex kadar sağlam olsun(2 yıldır ban yememiştim)
 
rtx script kullanıyorum 2 aydır ban yok master e kadar çıktım şuan 92 lp yim
 
bypasslı hanbot kullanıyorum ticket yemediğin sürece ban yiyebileceğini düşünmüyorum

bgx bende çalışmıyo rtx çalışırmı
rtx bgxin crackli versiyonu gibi birşey bgx çalışmıyorsa rtxde çalışacağanı düşünmüyorum
 
Son düzenleme:
bypasslı hanbot kullanıyorum ticket yemediğin sürece ban yiyebileceğini düşünmüyorum


rtx bgxin crackli versiyonu gibi birşey bgx çalışmıyorsa rtxde çalışacağanı düşünmüyorum
rtx ve bgx dışında sc önerin varmı kanka penta kullanıyodumda sarmıyo şu sıralar
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt