flusyt
Efsane Üye
- Katılım
- 23 Mar 2021
- Mesajlar
- 3,777
- Beğeniler
- 476
Arkadaşlar RTX kullanıyordum baya da memnundum hiç bi sıkıntısı yoktu ban falanda yamiyordum fakat tr den çekilmiş satmıyolar artık tr onun klasmanında bişey önerebilirmisiniz o tür fiyatlarda onun haftalığını 250 tl ye alıyodum baya f/p dı