LOL SCRİPT

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Reavx01
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Reavx01

Platinum Üye
Katılım
22 Ocak 2023
Mesajlar
128
Beğeniler
18
Beyler çoğu scripti kullandım ancak hiçbir zaman adam akıllı mutlu kalamadım bgx,ls,toir(ve pasteleri) şimdi wadbot tarzında bir script istiyorum sadece kite atan qss basmasa da olur önerilerinize açığım
 
kite atmak istiyorsan macro vardı forumda onu araştır knka birisi paylaşmıştı
 
Beyler çoğu scripti kullandım ancak hiçbir zaman adam akıllı mutlu kalamadım bgx,ls,toir(ve pasteleri) şimdi wadbot tarzında bir script istiyorum sadece kite atan qss basmasa da olur önerilerinize açığımSenin neyin var arkadaşım, neden bu kadar mutsuzsun, senaryoyu kullan ve ellerini rahatlat. 。
Senin neyin var arkadaşım, neden bu kadar mutsuzsun, senaryoyu kullan ve ellerini rahatlat. 。:perfect:
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt