Beyler çoğu scripti kullandım ancak hiçbir zaman adam akıllı mutlu kalamadım bgx,ls,toir(ve pasteleri) şimdi wadbot tarzında bir script istiyorum sadece kite atan qss basmasa da olur önerilerinize açığımSenin neyin var arkadaşım, neden bu kadar mutsuzsun, senaryoyu kullan ve ellerini rahatlat. 。