LOL SCRİPT VAR MI ?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan gnycnozel
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
kanka legendsense veya enginesoul kullanabilirsin 1.5-2 günde hesap ban yer ama hwid ban yemezsin spoofer mevcut içlerinde ikisinde de bypass var ama ne durumdalar bilmiyorum o yüzden 1.5-2 gün dedim ben es kullandığımda bypass yoktu
 
kanka legendsense veya enginesoul kullanabilirsin 1.5-2 günde hesap ban yer ama hwid ban yemezsin spoofer mevcut içlerinde ikisinde de bypass var ama ne durumdalar bilmiyorum o yüzden 1.5-2 gün dedim ben es kullandığımda bypass yoktu
nasıl oluyo o enginesoul oynadım 1 maç sıralı oynadım 1 maç ranked girdim maçın ortasında ban yedi hesap
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
nasıl oluyo o enginesoul oynadım 1 maç sıralı oynadım 1 maç ranked girdim maçın ortasında ban yedi hesap
kanka ben bayadır sc kullanmıyorum en son kullandığımda es kullandım götürüyodu dediğim kadar ama evade kapalı oynuyorum ben evadeyi köklüyosan bilemiyorum
 
kanka ben bayadır sc kullanmıyorum en son kullandığımda es kullandım götürüyodu dediğim kadar ama evade kapalı oynuyorum ben evadeyi köklüyosan bilemiyorum
evadeden yemiş olabilirim ya bok gibi salak saçma skillere dodge atmaya çalışıyodu menopoza girmiş gibi kapattığım halde yapıyodu bunu bide
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt