herkesin ağzına yuva yapmış şu cümle aq hiçkimse başka hiçbir şey bilmiyorbypassın yoksa istediğin scyi kullan çok yaşamazsın
çünkü ud script yok piyasada hepsi detect 1-2 maç sonrasında patlarherkesin ağzına yuva yapmış şu cümle aq hiçkimse başka hiçbir şey bilmiyor
nasıl oluyo o enginesoul oynadım 1 maç sıralı oynadım 1 maç ranked girdim maçın ortasında ban yedi hesapkanka legendsense veya enginesoul kullanabilirsin 1.5-2 günde hesap ban yer ama hwid ban yemezsin spoofer mevcut içlerinde ikisinde de bypass var ama ne durumdalar bilmiyorum o yüzden 1.5-2 gün dedim ben es kullandığımda bypass yoktu
kanka ben bayadır sc kullanmıyorum en son kullandığımda es kullandım götürüyodu dediğim kadar ama evade kapalı oynuyorum ben evadeyi köklüyosan bilemiyorumnasıl oluyo o enginesoul oynadım 1 maç sıralı oynadım 1 maç ranked girdim maçın ortasında ban yedi hesap
evadeden yemiş olabilirim ya bok gibi salak saçma skillere dodge atmaya çalışıyodu menopoza girmiş gibi kapattığım halde yapıyodu bunu bidekanka ben bayadır sc kullanmıyorum en son kullandığımda es kullandım götürüyodu dediğim kadar ama evade kapalı oynuyorum ben evadeyi köklüyosan bilemiyorum
dc ulaşAKTİF CALISAN LOL SC ARIYORUM !