lol script öneri

Madf1ngerr

Platinum Üye
Katılım
25 Ağu 2024
Mesajlar
113
Beğeniler
19
lolde harbili banlatmayacak script varmı böyle orta bütçede aylık 3k falan veya daha fazlası varsa da söyleyebilirsiniz özellikle kullandığınız veya deneyimlediğiniz ürünlerse deneyimlerinizi de aktarırmısınız video kayıtları varsa da dc: dia.ac atarsanız çok iyi olur
 
lolde harbili banlatmayacak script varmı böyle orta bütçede aylık 3k falan veya daha fazlası varsa da söyleyebilirsiniz özellikle kullandığınız veya deneyimlediğiniz ürünlerse deneyimlerinizi de aktarırmısınız video kayıtları varsa da dc: dia.ac atarsanız çok iyi olur
Tek başına banlatmicak bi sc yok. Legend sense-engine soul-hanbot vs. Bunların hepsini tek oynayınca ban yiyorsun uzun süre dayanmıyor. Yani istemeyerek önerceğim tek sc drawsız pentanın sc si ama bok gibi

Tek başına banlatmicak bi sc yok. Legend sense-engine soul-hanbot vs. Bunların hepsini tek oynayınca ban yiyorsun uzun süre dayanmıyor. Yani istemeyerek önerceğim tek sc drawsız pentanın sc si ama bok gibi
Priv sc ler varda bulması zor. İnv lazım

Tek başına banlatmicak bi sc yok. Legend sense-engine soul-hanbot vs. Bunların hepsini tek oynayınca ban yiyorsun uzun süre dayanmıyor. Yani istemeyerek önerceğim tek sc drawsız pentanın sc si ama bok gibi


Priv sc ler varda bulması zor. İnv lazım
Priv sc lerde bütçeni aşar zaten hemde onlarda banlatıyor
 
Tek başına banlatmicak bi sc yok. Legend sense-engine soul-hanbot vs. Bunların hepsini tek oynayınca ban yiyorsun uzun süre dayanmıyor. Yani istemeyerek önerceğim tek sc drawsız pentanın sc si ama bok gibi


Priv sc ler varda bulması zor. İnv lazım


Priv sc lerde bütçeni aşar zaten hemde onlarda banlatıyor
private scler dediğin gibi bütçesini aşar arkadaşın invite'da zor dediğine katılıyorum ama banlatmıyor rahat 4 - 5 ay oynayabiliyorsun
 
private scler dediğin gibi bütçesini aşar arkadaşın invite'da zor dediğine katılıyorum ama banlatmıyor rahat 4 - 5 ay oynayabiliyorsun
Banlatıyor dediğim nokta şu aslında. Örnek veriyorum 1 aylık priv sc 200 dolar veya daha fazla paraya sahip olsun. O kadar para vermenin bi anlamı yok şahsen. Yani o kadar para döküyorsam bana asla banlatmaz demesi lazım. E tabikide hile dünyasında böyle bi kavram olmicağı için saçma geliyor. Tabikide parası olan arkadaşlar için bir şey demiyorum
 
Banlatıyor dediğim nokta şu aslında. Örnek veriyorum 1 aylık priv sc 200 dolar veya daha fazla paraya sahip olsun. O kadar para vermenin bi anlamı yok şahsen. Yani o kadar para döküyorsam bana asla banlatmaz demesi lazım. E tabikide hile dünyasında böyle bi kavram olmicağı için saçma geliyor. Tabikide parası olan arkadaşlar için bir şey demiyorum
kanka bu tamamen kullanıcıya kalmış birşey bazıları tamamen zevk için alıyor bazıları boost vsvs için alıyor boost yapanlar parasını illa çıkartıyordur ben mesela tamamen zevk için kullanıyorum rank bile kasmıyorum düzgün

vanguard öncesinde 20$'a bgx alıp köpek gibi space basma işi eskide kaldı artık :D
 
kanka bu tamamen kullanıcıya kalmış birşey bazıları tamamen zevk için alıyor bazıları boost vsvs için alıyor boost yapanlar parasını illa çıkartıyordur ben mesela tamamen zevk için kullanıyorum rank bile kasmıyorum düzgün

vanguard öncesinde 20$'a bgx alıp köpek gibi space basma işi eskide kaldı artık :D
Evet öyle. Ekstra olarak konuyu açan arkadaşa şunuda önerebilirim. Ben çünkü şuan sc piyasasını bıraktım araştırmayı. Ama bu forumdan ziyade diğee yabancı forumlarıda araştırıp bulabilirsin elitepve gibi vs.
 
es ve legendsensede temp spoofer var rank kasma derdim yok ban yiyorum combolistten new acc tıklıyorum temp spooferi oldugu ıcın van152 & delay banı 1 2 gün bypasslıyor sonra next acc report yiyince ban rate hızlanıyor evade off ls öneririm
 
öneren herkese teşekkürler slotted.cc varda aylık 200 euroymuş oda bütçemi aşıyor drawsız da olsa oynarım ama ban atmaması gerek evadesiz oynuyorum sadece orbwalk için lazım desem yeridir birde aimbotu için
 
öneren herkese teşekkürler slotted.cc varda aylık 200 euroymuş oda bütçemi aşıyor drawsız da olsa oynarım ama ban atmaması gerek evadesiz oynuyorum sadece orbwalk için lazım desem yeridir birde aimbotu için
Drawsız al dene hocam bi. 1 haftalık felan ucuz zaten. Pentasharp yaz çıkar. Ama usb gerekiyor o sc nin kurulumu için.
 
es ve legendsensede temp spoofer var rank kasma derdim yok ban yiyorum combolistten new acc tıklıyorum temp spooferi oldugu ıcın van152 & delay banı 1 2 gün bypasslıyor sonra next acc report yiyince ban rate hızlanıyor evade off ls öneririm
Hesap nerden buluyonuz sürekli la ben bulamıyorum sağda solda saçma sapan fiyatlara hesap satıyorlar

öneren herkese teşekkürler slotted.cc varda aylık 200 euroymuş oda bütçemi aşıyor drawsız da olsa oynarım ama ban atmaması gerek evadesiz oynuyorum sadece orbwalk için lazım desem yeridir birde aimbotu için
Slotted kapalı daha update almıcak 200 euro kim dediyse sıkmış
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt