zingildatici
Master Üye
- Katılım
- 15 Eyl 2024
- Mesajlar
- 947
- Beğeniler
- 186
ud varmi hala
altyapilari ayni 3 senedir falan ayni altyapiyi kunlaniyolarkanka günaydın penta nyrex aynı sc hatta mavi config yerli tüm usbli scriptlerin hepsi aynı
reis altyapı değil aq direkt aynı scaltyapilari ayni 3 senedir falan ayni altyapiyi kunlaniyolar
menuleri ayni kanka ayar yapilari farkli ona bakarsan toirin menusude ayniydi onlar ile ama ban sureesine bakarsan toir 2 maca banlatiyor hatta 1 aram girsen direkt ban yersinreis altyapı değil aq direkt aynı sc
reis penta ile nyrexin kurucuları bile aynı aq scriptde aynı hiçbir fark yokmenuleri ayni kanka ayar yapilari farkli ona bakarsan toirin menusude ayniydi onlar ile ama ban sureesine bakarsan toir 2 maca banlatiyor hatta 1 aram girsen direkt ban yersin
nasi ayni kanka pentanin kurucusu cok toxic biri nyrexin sahibi direkt cevap vermiyorreis penta ile nyrexin kurucuları bile aynı aq scriptde aynı hiçbir fark yok
valla aynınasi ayni kanka pentanin kurucusu cok toxic biri nyrexin sahibi direkt cevap vermiyor