Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Hileyi açıyorum Assembly leri yüklüyorum. Bir problem yok o pencere açıkken ve hile penceresindeki çark dönerken oyuna giriş yapıyorum. Oyun açılmıyor yeniden bağlan butonu çıkıyor. Yeniden bağlana bastığımda bağlanıyor ve tekrar kapanıp yine aynı sayfaya atıyor. Lütfen bir çözüm var ise yardımcı olunuz. Teşekkürler