toir günceli bulamıyorum, penta daha önce kullanmadım dc de chat sohbetini kapatmışlar millet ban yüzünden ağlıyor diye sanırım bunu da etik bulmuyorum., nyrex dc davetleri patlak ve güncellememişler paraya ihtiyaçları yok sanırım es dediğinizi de eliteseller ise 55 dolar 1 aylık için bi tık pahalı gibi ls almamamın sebebi de bu zaten