- Katılım
- 18 Ocak 2024
- Mesajlar
- 2,119
- Beğeniler
- 618
- İletişim


ban yemiyeceğim bi sc arıyom safe oynuyorum
Ancak priv bir bypass kullanırsan ban yemezsin onun dışında şuan piyasadaki scler sıkıntılıban yemiyeceğim bi sc arıyom safe oynuyorum
LS in kendi bypası var diyorlar yine de priv bir bypass alsam kullanabilir miyim ?Ancak priv bir bypass kullanırsan ban yemezsin onun dışında şuan piyasadaki scler sıkıntılı
Lsnin bypassı var ancak ls uzun vaadeli düşünenler için kötü. Eğer sen priv bypass alırsan ls ile oynayabilirsin ama çok pahalıya patlar bütçeni bilmediğimden tam yorum yapamam.LS in kendi bypası var diyorlar yine de priv bir bypass alsam kullanabilir miyim ?
Ancak priv bir bypass kullanırsan ban yemezsin onun dışında şuan piyasadaki scler sıkıntılı
Lol marketinden uzak olduğum için bildiğim yok ama araştırarak bulabilirsin.var mı bildiğin
Mac Kullanıyorsan bgx yoksa private bypass ve hanbotban yemiyeceğim bi sc arıyom safe oynuyorum