LOL NEW PATCH 11.3 OFFSETS

bu konuda kendimizi nasıl geliştirebiliriz merağım var ilgiliyim ama
 
C++:
int Offsets::ObjectManager                   = 0x016b2a74;
int Offsets::Renderer                        = 0x02f73e78;
int Offsets::ViewMatrix                      = 0x02f71098;
int Offsets::MinimapObject                   = 0x034ec5f0; // Not updated
int Offsets::LocalPlayer                     = 0x02f4f764;
int Offsets::GameTime                        = 0x02f4759c;
int Offsets::ChampionManager                 = 0x02f48610;
int Offsets::FnCharacterDataStackUpdate      = 0x0010e530;


int Offsets::ChampionManagerChampionEntries  = 0xC;
int Offsets::ChampionEntryName               = 0x4;
int Offsets::ChampionEntrySkinEntries        = 0x58;
int Offsets::SkinEntryId                     = 0x0;
int Offsets::SkinEntryName                   = 0x4;

int Offsets::ProjectionMatrix                = ViewMatrix + 16*sizeof(float);
                                          
int Offsets::ObjIndex                        = 0x20;
int Offsets::ObjTeam                         = 0x4C;
int Offsets::ObjNetworkID                    = 0xCC;
int Offsets::ObjPos                          = 0x1d8;
int Offsets::ObjVisibility                   = 0x270;
int Offsets::ObjSpawnCount                   = 0x284;
int Offsets::ObjSrcIndex                     = 0x290;
int Offsets::ObjMana                         = 0x298;
int Offsets::ObjHealth                       = 0xD98;
int Offsets::ObjMaxHealth                    = 0xDA8;
int Offsets::ObjArmor                        = 0x1298;
int Offsets::ObjMagicRes                     = 0x12A0;
int Offsets::ObjBaseAtk                      = 0x1270;
int Offsets::ObjBonusAtk                     = 0x11F0;
int Offsets::ObjMoveSpeed                    = 0x12B0;
int Offsets::ObjSpellBook                    = 0x2b80;
int Offsets::ObjName                         = 0x2F6C;
int Offsets::ObjLvl                          = 0x36BC;
int Offsets::ObjExpiry                       = 0x298;
int Offsets::ObjCrit                         = 0x1294;
int Offsets::ObjCritMulti                    = 0x1284;
int Offsets::ObjAbilityPower                 = 0x1200;
int Offsets::ObjAtkSpeedMulti                = 0x126C;
int Offsets::ObjAtkRange                     = 0x12B8;

int Offsets::ObjItemList                     = 0x3708;
int Offsets::ItemListItem                    = 0xC;
int Offsets::ItemInfo                        = 0x20;
int Offsets::ItemInfoId                      = 0x68;
                                          
int Offsets::RendererWidth                   = 0x10;
int Offsets::RendererHeight                  = 0x14;
                                          
int Offsets::SpellSlotLevel                  = 0x20;
int Offsets::SpellSlotTime                   = 0x28;
int Offsets::SpellSlotValue                  = 0x94;
int Offsets::SpellSlotSpellInfo              = 0x13C;
int Offsets::SpellInfoSpellData              = 0x44;
int Offsets::SpellDataSpellName              = 0x64;
int Offsets::SpellDataMissileName            = 0x64;
                                          
int Offsets::UnderMouseObject                = 0x2300BD8;
                                          
int Offsets::ObjectMapCount                  = 0x2C;
int Offsets::ObjectMapRoot                   = 0x28;
int Offsets::ObjectMapNodeNetId              = 0x10;
int Offsets::ObjectMapNodeObject             = 0x14;
                                          
int Offsets::MissileSpellInfo                = 0x230;
int Offsets::MissileSrcIdx                   = 0x290;
int Offsets::MissileDestIdx                  = 0x2E8;
int Offsets::MissileStartPos                 = 0x2A8;
int Offsets::MissileEndPos                   = 0x2B4;
                                          
int Offsets::MinimapObjectHud                = 0x88;
int Offsets::MinimapHudPos                   = 0x5C;
int Offsets::MinimapHudSize                  = 0x64;
                                          
int Offsets::CharacterDataStack              = 0x2F60;
int Offsets::CharacterDataStackSkinId        = 0x18;
LOL de c++ üzerinden hile yazmak saçma değil mi python ile entegre ederken yaparsın ama ne blm lol de ilk defa c++ üzerinden gördüm
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Yararlı
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
para que são esses códigos?
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
what program was used to open it?
 
Script yapan arkadaşlar için gayet yararlı teşşekürler :)
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
OMG
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Ben kendim c++ la script yazdim ama bazi hatalar aldim 4587code dll error gibisi bunu nasil duzelte bilirm exe yaptigim zaman error veriyor
 
Bunu hangi programla yapiyorsunuz ? Ve Ne ise yariyor bu codelar birileri yardimci ola bilirmi lutfen ? Ben yeniyim hic birsey anlamadim bu codelerden
 
Son düzenleme:

  Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar


Üst Alt