delay bana düsmüs 3 4 el aram oynadım tekrar van 152 yedimban yediğin tarihten 4 ay sonra ve gecikme süresi olarak 3 gün daha ekleyerek banınızın kalkıcağı tarihi anlayabilirsiniz
hocam 5 kasımdan ban yediysen nasıl açılmış olabilir gözünü sevdiğimin insanı banın şubat ayının 5 ile 10 u arası kalkacakdelay bana düsmüs 3 4 el aram oynadım tekrar van 152 yedim
delaydasın spoofdan baska care yok kanka ama lol banları daha kolay kalkıyor diye biliyorum acıkcasıdelay bana düsmüs 3 4 el aram oynadım tekrar van 152 yedim
öyle olması lazım da girdim char ı 8lvl bile yaptım sonra ban yedi simdi süresi mi uzadı nolcakhocam 5 kasımdan ban yediysen nasıl açılmış olabilir gözünü sevdiğimin insanı banın şubat ayının 5 ile 10 u arası kalkacak
delay ban yemişsin kralöyle olması lazım da girdim char ı 8lvl bile yaptım sonra ban yedi simdi süresi mi uzadı nolcak
süresi uzamaz heralde simdi riotdan mesaj gelmis 4 ay diyo yedigin günden itibarendelay ban yemişsin kral