Çözüldü lol bypass

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

emirl0pck

discord:ankarasamak
Gold Üye
Katılım
29 Ara 2020
Mesajlar
363
Beğeniler
53
1 günlük hanbot nv bypass var 1 gün boyunca evade kapalı draw off oynasam banlanırmıyım
 
"Hanbot NV bypass" gibi hilelerin kullanımı genellikle kısa vadeli çözümler sunsa da, bu tür yazılımlar hızla tespit edilebilir. Bir hileyi sadece bir günlüğüne bile kullansanız, oyun içindeki davranışlarınız anormal bir şekilde tespit edilebilir ve bu, manuel veya otomatik bir inceleme sonucunda banlanmanıza yol açabilir.
biraz chat gpt olmuş ya
 
"Hanbot NV bypass" gibi hilelerin kullanımı genellikle kısa vadeli çözümler sunsa da, bu tür yazılımlar hızla tespit edilebilir. Bir hileyi sadece bir günlüğüne bile kullansanız, oyun içindeki davranışlarınız anormal bir şekilde tespit edilebilir ve bu, manuel veya otomatik bir inceleme sonucunda banlanmanıza yol açabilir.
yürüyen gpt ve mesaj kasmaya calisan cg uyesi
 
Bypassların çoğu dt 5 10 maça dayanmak şans işi burda herkes farklı şey yazar finalde yasaklama alacak kişi sensin rus ruleti oynamak istiyorsan kullan.
 
Nyrex Script kullanıyorum ben 1 haftaya yakındır full scriptle oynuyorum, drawlar ve menü kendiliğinden güvenlik açısından kapalı 26 levela geldi hesap ban yemedi henüz :D

Ban yedirtmemesinin sebebi de aynı usb ile format atar gibi pcyi usbyle başlatıyorsunuz hileyi yüklüyorsunuz.
 
Nyrex Script kullanıyorum ben 1 haftaya yakındır full scriptle oynuyorum, drawlar ve menü kendiliğinden güvenlik açısından kapalı 26 levela geldi hesap ban yemedi henüz :D

Ban yedirtmemesinin sebebi de aynı usb ile format atar gibi pcyi usbyle başlatıyorsunuz hileyi yüklüyorsunuz.
aynı şekilde bende pentasharp alıcaktımfakat pcde uefiboot olmadığı için almadım enginesoul aldım onada bakmadı adminler dün 5 gibi yazdım hala geri dönüş yapılmamış
 
Nyrex Script kullanıyorum ben 1 haftaya yakındır full scriptle oynuyorum, drawlar ve menü kendiliğinden güvenlik açısından kapalı 26 levela geldi hesap ban yemedi henüz :D

Ban yedirtmemesinin sebebi de aynı usb ile format atar gibi pcyi usbyle başlatıyorsunuz hileyi yüklüyorsunuz.
bu ban yemeyeceğin anlamına gelmiyor pc'yi istediğin kadar usb ile başlatabilirsin vgk kernel seviyede bir ac pcne takılı usb'yi ve içeriğini görmediğini mi sanıyorsun? İlla ki bir yerde patlayacak :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt