- Katılım
- 1 Eyl 2021
- Mesajlar
- 1,409
- Beğeniler
- 306
Arkadaşlar iyi akşamlar bugün başımdan geçen bir olayı anlatıcam; az önce lolde hiçbir şey yapmadan sadece oyunumu oynarken bir anda oyun sonu hesabınız süresiz askıya alındı dedi ve clienti kapattı.Anlam veremediğim şekilde bot ve 3.parti yazılımdan kaynaklıymış fakat hiçbir şekilde bugüne kadar script gibi hileleri kullanmadım. Benim sorum şu olacaktı: Ben şuan bu bilgisayarda bu hesaptan ban yediğim için başka bir ana hesabımda ban yer mi? Çünkü bilgisayarı benden başka kullanan ve lol oynayan kişiler var onların ban yemesini istemiyorum. Daha önce flaglenme diye bir olay duymuştum nasıl oluyor bilmiyorum ama bana bu konuda yardımcı olur musunuz? Bu bilgisayar üstünden açılan diğer LOL hesapları ban yer mi?