haylaz54111
Platinum Üye
- Katılım
- 14 Şub 2021
- Mesajlar
- 247
- Beğeniler
- 18
Logitech macroların hepsi fix yiyor galiba 13.05 2021 den sonra yenisi gelir mi ki acaba
şuan blody marka maus kullanıp reocil macrosu kullanan varmı? aynı olay rustdada vardı blody kullanıp 0 sekmeyle oynuyorlardı blody marka maus kullananları oyundan engellediler aq. valo için soruyorum rust değilBloody adamdır logitech in bir kez daha çöp olduğu ortada ne yazıkki.
Aktif olarak hem kullanıyorum, hem de macro satışı yapıyorum.şuan blody marka maus kullanıp reocil macrosu kullanan varmı? aynı olay rustdada vardı blody kullanıp 0 sekmeyle oynuyorlardı blody marka maus kullananları oyundan engellediler aq. valo için soruyorum rust değil
knk hem color aimbot hemde macro almam boşa para sonuçta aynılarının ücretsizler cart curt varken biraz değişine para vermem benAktif olarak hem kullanıyorum, hem de macro satışı yapıyorum.